Mooie pics mensen

Vooral die van Tomcat en Bottie zijn echt mooi

Ik ben zelf zaterdag geweest, was er al voordat de shows begonnen, dus ff mooie plekje uitgezocht en stoeltje neergezet...
Ik had mijn Powershot A75 mee, met een CrystalVue Optical Lx8 Digital telelens die ik geleend had van een collega... Wat werd dat ding zwaar na een tijdje foto's schieten uit de hand

Scherpstellen was vrijwel onmogelijk op dat LCD schermpje, maar D-SLR was me iets te duur

Heel veel foto's gemaakt (>1000

) Laptopje mee als image tank... Was beetje dom van me om geen lege CD'tjes mee te nemen, was nog handel geweest
Maar naast die vele onscherpe foto's vinden we toch ook een hele reeks mooie foto's, die ik later zal posten in een edit van deze post

Ik ben nog lang nie klaar met het selecteren van de mooiste foto's
Verder was 't een mooie dag, over 't weer kon ik niet klagen... Er was een vrij stevige bui tijdens de airpower demo, net toen de mannen van de luchtmobiel aan de grond waren gezet

Maar toen dat over was, was 't verder alleen maar mooi weer met af en toe een paar druppels en veel zon. Die wolken waren echt perfect om mooie foto's te maken, zo'n volledig blauwe lucht is ook zo saai
edit:
En hier de beloofde edit met linkje naar 't fotoalbum met mijn beste pics... sommige zijn een beetje onscherp, maar 24x combined zoom is lastig recht te houden, zeker met die snelle dingen

Ik zal de meeste foto's nog een keertje door fotosoep halen, om ze iets scherper te krijgen en wat ruis weg te werken.... atm zijn ze onbewerkt!
http://dorksex.hopto.org/klu2k4/ (Snelheid is brak, maarja dat heb je met 1mbit up

)
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 21-06-2004 18:06
. Reden: Beloofde edit :> ]