Troll of niet in AMD-fout topic, of niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
In het topic "Bug in AMD Opteron kan hangend systeem veroorzaken"staan een aantal overduidelijk flaimbaits en trollen, deze vond ik alleen lasig:

"Niets spannends, er zitten zoveel fouten in CPU's. AMD heeft tenminste nog het fatsoen om de publiekelijk op hun website te zetten, zie: http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_doc s/25759.pdf Ga er maar van uit dat er bij Intel evenveel, zo niet meer (meer transistors, meer kans op fouten) in zitten. Echter is 90% daarvan de moeite van het oplossen niet waard."
Op zich is wat er staat waar. Maar er wordt ook gesuggereerd dat een "ander bedrijf" niet het fatsoen zou hebben om fouten toe te geven, zonder verdere uitleg natuurlijk een regelrechte trol is.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Deze hoort volgens mij thuis op 0 en niet op -1 aangezien het geen flame is. Of vergis ik mij hierin?

Over de reactie uit de TS: ik heb hem een +1 gegeven omdat ik het punt van 'AMD publiceert ze tenminste' informatiever vindt dan het mogelijke flamerige/trollerige in 'de ander'. Daarnaast, als dit klopt (en dat zal wel, aangezien voor fouten in Intel-CPU's verwezen wordt naar een andere site dan Intel.com) dan is het dus ook gewoon waar en dat mag dan wel weer gezegd worden vind ik :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Met stom boven mij, in principe snap ik dat het iets suggereert over het ontbreken van het fatsoen bij intel, maar doet IMHO niet veel af aan het informatieve. Zeker voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Harm schreef op 20 juni 2004 @ 00:13:
Daarnaast, als dit klopt (en dat zal wel, aangezien voor fouten in Intel-CPU's verwezen wordt naar een andere site dan Intel.com) dan is het dus ook gewoon waar en dat mag dan wel weer gezegd worden vind ik :) .
Het klopt niet. Lijsten met fouten in Intels processors zijn ook publiekelijk beschikbaar, voor de Pentium 4 staan ze bijvoorbeeld hier:

ftp://download.intel.com/...um4/specupdt/24919949.pdf

Ik vind het dus wel een redelijke troll op zich, liegen om iets of iemand zwart te maken. De vraag is alleen of het bewust is gedaan of een kwestie van onwetendheid is, maar The Source loopt hier al langer rond dan vandaag en ik ben er redelijk van overtuigd dat hij beter weet.

[ Voor 14% gewijzigd door Wouter Tinus op 20-06-2004 19:00 ]

Professioneel Hyves-weigeraar