Toon posts:

Firefox 0.9 met geen mogelijkheid Google Toolbar werkend!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn Firefox heb geupgrade naar versie 0.9 kan ik met geen mogelijkheid de Google toolbar meer werkend krijgen. Ik heb hem geinstalleerd middels de extensions functie in Firefox en heb ook bij de configuratie aangevinkt dat de toolbar zichtbaar zou moeten zijn op het scherm.
Ik heb Got al afgezocht naar een oplossing maar niets gevonden. Heeft iemand enig idee hoe ik de toolbar weer op het scherm krijg.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 08:36

Scraper

ErikJ

Is die extension wel geschikt voor versie 0.9? Als dit zo is, misschien kun je wat informatie vinden met een zoekactie op het mozillazine.org forum.

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Verwijderd

Topicstarter
Nee werkt ook niet ....

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Wat gebeurd er precies. Krijg je een error, verdwijnt de extensie weer uit de extensie manager?
Heb je 0.9 trouwens schoon geïnstalleerd (niet over 0.8 heen) en kun andere extensies wel installeren.
Je zou iig kunnen proberen om firefox op te starten via (firefox -p) en dan een nieuwe profiel aan te maken. Kijken of het dan wel werkt, in dat geval is je profiel een beetje corrupt..

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

Als je bij die "customize toolbar" de google bar naar de juiste plaats sleept? Wat dan?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

Topicstarter
De google bar is daar niet zichtbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Hey Doh: thnx.
Pagina: 1