Toon posts:

Liteon LDW-451S wil geen DVD's meer lezen/branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele maanden een liteon DVD speler/schrijver, altijd prima gewerkt, maar vorige week heb ik mijn pc helemaal opnieuw geinstalleerd en nu werkt bij deze de DVD niet meer, alleen nog maar de gewone cd-rom schijven worden gelezen, ik heb de firmware al geupgrade naar een andere versie maar nog steeds geen resultaat?!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kabels er goed in?

Misschien proberen op een andere aansluiting op het mobo?

[ Voor 5% gewijzigd door Roamor op 19-06-2004 21:53 . Reden: q ]

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde met men pc terug installeren gewoon windows XP opnieuw installeren, kan het dan een hardwareprobleem zijn?
Alvast bedankt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt. "problemen!" is wel erg nietszeggend, vind je ook niet? ;)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 22:43:
ik bedoelde met men pc terug installeren gewoon windows XP opnieuw installeren, kan het dan een hardwareprobleem zijn?
Alvast bedankt!
Je zou in je apparaatbeheer kunnen kijken of conflicten oid zijn... Drivers, verkeerde firmware enz.

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 19 juni 2004 @ 22:55:
Titel verduidelijkt. "problemen!" is wel erg nietszeggend, vind je ook niet? ;)
WAt is er in de titel nietszeggend aan?Problemen!! Dat de DVD speler geen DVD's schrijft is geen probleem ofwat? En bij apperaatbeheer zijn er geen conflicten, alles werkt corect.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik begrijp je niet :? Je had eerst in de titel staan "liteon ldw451s problemen!". Er staat niet in wélke problemen je met de LDW-451S hebt, vandaar dat ik het woord "problemen!" wat nader had gedefinieërd aan de hand van je topicstart :) Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] wat betreft topicstarts.

Verwijderd

Topicstarter
Aah ik snap het, maar kan toch moeilijk als titel zeggen, Liteon LDW-451s leest geen DVD's meer? zou nogal omslachtig zijn. Nu staat er in de titel vermeld over wat het gaat en het probleem staat duidelijk uitgelegd in men post.Mij liteon ldw-451s speelt sinds een week geen DVD's meer af nadat ik mijn pc helemaal heb leeggemaakt en terug heb geinstalleerd. Ik heb zojuist men gewone DVD-speler en de liteon verandert van master naar slave en omgekeerd en op een andere kabel aangesloten.Maar nog steeds werkt de speler niet, leest alles behalve DVD's.

Verwijderd

Topicstarter
Ah okè titel is al verandert, ja ben nog maar een echt groentje hier daarmee :) Maar het is hier wel interessant!

Verwijderd

Topicstarter
niemand die iets weet? :/ swel vrij lastig juist 3 DVD films gaan huren en nu liggen ze hier voor "piet snot" (sry voor de woordenschat!) Kan het zijn dat de speler gewoon kapot is want zo heel af en toe leest hij wel maar dan heeeeel traag.
Pagina: 1