mailtjes komen niet aan

Pagina: 1
Acties:

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Iedereen hoort wel eens aan dat er een mailtje is verstuurd maar niet is aangekomen. Ik heb het dan niet over instellingen die niet kloppen of email adressen die verkeerd worden ingetypt. Maar dus echt mailtjes die zomaar 'verdwijnen'.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit ook wel een aantal keer als smoesje heb gebruikt voor werk dat ik niet op tijd af had ofzo. En dan is het dus zo dat het smoesje van 2 kanten kan worden gebruikt:
1 zeggen dat ik iets heb verstuurd terwijl ik niks heb verstuurd
2 zeggen dat ik niks heb ontvangen terwijl ik wel iets heb ontvangen
(Niet dat ik die smoesje vaak heb gebruikt natuurlijk >:) )

Maar ik vraag me juist af of dit altijd een smoesje is of of het ook in het echt voorkomt dat je een mailtje stuurt maar dat het mailtje nooit aankomt. En dat je dus ook geen foutmelding krijgt ofzo. Waar zou dat dan eventueel aan liggen en op welk punt 'verdwijnt dit mailtje in cyberspace'?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uiteraard kan een maitlje verdwijnen in cyberspace; wat dat betreft is mail via internet net zo betrouwbaar als post via de TPG. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat komt zeker voor... sterker nog, op dit moment is het bijvoorbeeld zo dat mails die klanten van Tiscali (en 12Move overigens ook) naar @Home-klanten sturen niet aankomt, en er komt ook geen foutmelding terug bij de zender.

Virussen? Scan ze hier!