[XP] draadloos wil niet meer na slaapstand

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 22:31

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Ik ben nu bij een kennis die heeft een XP laptop en en Linksys WRT54G router/accespoint.

ik alle gegevens erin zetten laptop mooi draadloos netwerken, allemaal goed.
wij even wat anders doen laptop hibernate/slaapstand, weer aan doen en ik krijg hem nu niet meer op het wireless gebeuren.

medion laptop met een onboard G std netwerkkaart.
mijn eigen laptop met win2k en linksys nic komt zonder problemen op het draadloze netwerk.

encryptie + mac filter heb ik al uitgezet.

zowel Winxp wireless clietn + net stumbler + prism progje van de NIC zelf zien geen enkel draadloosnetwerk.
zit niet buiten het bereik (2 m afstand)

met zoeken op winx and draadloos and slaapstand vind ik niks nuttigs.
zit hier op een ISDN lijn dus dat is ook wat minder.
een collega zei dat hij dit ook had en dat hij dan zijn laptop opnieuw installeert :?
is niet echt een optie hier.

iRacing Profiel

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 17:20
Maar als ik het goed begrijp is nadat de laptop gehibernate heeft het hele netwerk niet meer beschikbaar? Dus dat beinvloed ook de hardware buiten de laptop?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
RobertJ schreef op 19 juni 2004 @ 20:16:
Maar als ik het goed begrijp is nadat de laptop gehibernate heeft het hele netwerk niet meer beschikbaar? Dus dat beinvloed ook de hardware buiten de laptop?
alleen vanaf die laptop, ik had mijn eigen laptop met Win2k en linksys NIC geen enkel probleem.

iRacing Profiel

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 17:20
Heb je wel gereboot na alles te hebben ingesteld? Of ben je direct in de hibernate gegaan?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
zoals ik al zei het is geen instellings fout dat staat allemaal goed, XP heeft geen reboot nodig, maar ja heb meerdere keren gereboot

iRacing Profiel

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie je iets nuttigs in de systeem-/apparaatlogboeken? Is SP1 reeds geïnstalleerd?

Verwijderd

branden de lampjes nog wel op de netwerkkaart (als je ze kunt zien tenminste). Bij mij zijn ze nl uit als de laptop in slaap is gevallen . Blijkbaar slaapt de laptop te diel ( :z ) en wordt de kaart helemaal uitgezet ! Is het niet mogelijk om bij de settings van de kaart een keus te maken wat betrefd de mogelijkheden van powersave ?

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Sp1 is geinstaleerd.
de lampjes kan ik niet zien want hij zit onboard intern in de laptop.

de logboeken heb ik ook nagekeken, maar daar staat echt niks aparts geen foutmeldingen.

iRacing Profiel

Pagina: 1