Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Missende posts tussen paginas bij posts-zoeken op nick

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kheb het zo snel niet gezien in de search..

Als ik naar Berichten van user Osiris. surf, dan krijg je op zich in eerste instantie netjes alle posts van mij te zien, althans, pagina 1 :)

Vervolgens wil ik dus de 2e pagina bekijken. Wat schetst mijn verbazing: er zitten posts tussen het einde van pagina 1 en het begin van pagina 2!

Einde pagina 1 op dit moment: Door Osiris - Tuesday 15 June 2004 14:05. Kijken we op pagina 2 bovenaan, dan zien we staan: Door Osiris - Tuesday 08 June 2004 18:55

Dat is dus een tussenliggende periode van 7 dagen die daar wegvalt. En ik heb heus geen weekje niet gepost op GoT 8)7 .

Enig idee hoe dit komt? Of misschien was het stiekum al wel bekend. Of kan dit niet (simpel) opgelost worden?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

de paginanummering klopt niet, het knopje waar '1' op staat gaat stiekum al naar pagina 2 etc.

Intentionally left blank

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32
Als ik op die pagina kijk, staat er onderin:
Door Osiris - Thursday 17 June 2004 02:45 in Het grote 'kleine nutteloze mededelingen' topic - Deel 100

en pagina 2 bovenaan:
Door Osiris - Thursday 17 June 2004 02:44 in Algemeen, Centraal, Uniek en Officieel Bikkeltopic deel 70

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aha, ik zie het inderdaad :) Was dus al bekend :) Zoniet, nu wel :+

[ Voor 16% gewijzigd door Osiris op 19-06-2004 18:29 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

het was mij iig al wel bekend ja ;)