hallow,
beetje vage topictitel misschien, maarre anders werd het weer zo'n kromme titel.
hier me probleem
sinds 1 dag heb ik last van dat me beeldscherm enorm raar doet, met een dvdtje kijken gaat ie af en toe 1 seconde uit, en dan weer aan, gewoon ff zwart beel dus....
ook met afsluiten van spellen doet het beeld wazig, soms helemaal 5 seconden zwart, dan weer terug beeld, maar wazig. wat na 1 minuut wel weer goed is...
helemaal gezond vind ik dit niet, dus moet wat aan gedaan worden.
wat ik al geprobeerd heb:
1) gesearch, wel wat topics gevonden, maar niet echt duidelijk
2) monitor op andere pc geprobeerd, zelfde resultaat
3) gekeken of er wat apparaten in de buurt lagen die storing kunnen veroorzaken:
deze weggehaald, geen resultaat
4) met instellingen liggen klooien, aantal hertz, reso, enz enz....
dit alles dus zonder resultaat
ik heb wel gemerkt dat het probleem zich nu steeds vaker voordoet dan eerst, eerst was het 2x op een dag, nu zit het al aan iedere uur wel een keer....
iemand?
alvast bedankt
EDIT: scherm is een novita 17" monitor...
beetje vage topictitel misschien, maarre anders werd het weer zo'n kromme titel.
hier me probleem
sinds 1 dag heb ik last van dat me beeldscherm enorm raar doet, met een dvdtje kijken gaat ie af en toe 1 seconde uit, en dan weer aan, gewoon ff zwart beel dus....
ook met afsluiten van spellen doet het beeld wazig, soms helemaal 5 seconden zwart, dan weer terug beeld, maar wazig. wat na 1 minuut wel weer goed is...
helemaal gezond vind ik dit niet, dus moet wat aan gedaan worden.
wat ik al geprobeerd heb:
1) gesearch, wel wat topics gevonden, maar niet echt duidelijk
2) monitor op andere pc geprobeerd, zelfde resultaat
3) gekeken of er wat apparaten in de buurt lagen die storing kunnen veroorzaken:
deze weggehaald, geen resultaat
4) met instellingen liggen klooien, aantal hertz, reso, enz enz....
dit alles dus zonder resultaat
ik heb wel gemerkt dat het probleem zich nu steeds vaker voordoet dan eerst, eerst was het 2x op een dag, nu zit het al aan iedere uur wel een keer....
iemand?
alvast bedankt
EDIT: scherm is een novita 17" monitor...
[ Voor 3% gewijzigd door enira op 19-06-2004 18:15 ]
Twitch: Phyloni1