wat ik nu aan mijn fiets heb hangen...
ga verhuizen en neem mijn isdn lijntje mee.
vraag via xs4all een adsl abbo aan.. allemaal geen probleem.
krijg netjes brief vanaf wanneer het aangesloten zou zijn...
paar dagen voor dat het zover zou zijn een bericht van kpn dat het niet kan omdat er al een adsl account op de lijn zou zitten.
ik weet van niets.
blijkt dat de vorige bewoner via tiscali adsl op die lijn had.
kpn zegt dat er dus een lock op zit en dat die er door bbned afgehaald moet worden en moet zelf maar bbned hier over bellen.
kijk op de site en daar staat al vermeld dat bbned NIET met consumenten praat en dat bellen dus ook geen zin heeft.
toch gebeld en idd, ze zeggen dat ze niets kunnen doen omdat ze alleen direct met providers praten.
ik vertel dat kpn mij heeft verzocht om toch met hun contact op te nemen...
bbned blijft er bij dat ze niets voor me gaan doen en dat ik kpn maar weer moet bellen.
kpn gebeld en een half uur iemand aan de telefoon gehad die dood leuk bleef zeggen dat ik toch echt het zelf maar met bbned moest gaan oplossen.
ik zeg dat bbned dat weigerd.
kpn zegt: dan moet je maar wat harder bij ze zeuren.
ik vroeg of ze dit een normale gang van zaken vonden...
ja dat vonden ze helemaal niet vreemd... het was hun probleem gewoon niet.
kortom,
niemand kan wat doen...
heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt want ik denk dat ik gek word!!!
ga verhuizen en neem mijn isdn lijntje mee.
vraag via xs4all een adsl abbo aan.. allemaal geen probleem.
krijg netjes brief vanaf wanneer het aangesloten zou zijn...
paar dagen voor dat het zover zou zijn een bericht van kpn dat het niet kan omdat er al een adsl account op de lijn zou zitten.
ik weet van niets.
blijkt dat de vorige bewoner via tiscali adsl op die lijn had.
kpn zegt dat er dus een lock op zit en dat die er door bbned afgehaald moet worden en moet zelf maar bbned hier over bellen.
kijk op de site en daar staat al vermeld dat bbned NIET met consumenten praat en dat bellen dus ook geen zin heeft.
toch gebeld en idd, ze zeggen dat ze niets kunnen doen omdat ze alleen direct met providers praten.
ik vertel dat kpn mij heeft verzocht om toch met hun contact op te nemen...
bbned blijft er bij dat ze niets voor me gaan doen en dat ik kpn maar weer moet bellen.
kpn gebeld en een half uur iemand aan de telefoon gehad die dood leuk bleef zeggen dat ik toch echt het zelf maar met bbned moest gaan oplossen.
ik zeg dat bbned dat weigerd.
kpn zegt: dan moet je maar wat harder bij ze zeuren.
ik vroeg of ze dit een normale gang van zaken vonden...
ja dat vonden ze helemaal niet vreemd... het was hun probleem gewoon niet.
kortom,
niemand kan wat doen...
heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt want ik denk dat ik gek word!!!
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who