[zoek] USB gadgets

Pagina: 1
Acties:

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04 12:58

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Op Internet staan heel veel verschillende soorten USB gadgets zoals koffie warmer, USB stick in de vorm van een eendje, mini aquarium enz enz. Echter, ik kan nergens in NL een aanbieder vinden van dit soort spul. Wie kent een winkel die dat verkoopt ?

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Verwijderd

all_by_myself schreef op 19 juni 2004 @ 16:32:
Op Internet staan heel veel verschillende soorten USB gadgets zoals koffie warmer, USB stick in de vorm van een eendje, mini aquarium enz enz. Echter, ik kan nergens in NL een aanbieder vinden van dit soort spul. Wie kent een winkel die dat verkoopt ?
Typ is bij google 'USB gadgets' in en gebruik de nederlandse search. Je vindt hier een hele hoop winkels die zo'n soort gadgets verkopen, maar er staat ook nog heel veel andere troep tussen, dus je moet er ff de tijd voor nemen en je vindt een de winkel die je aanspreekt.

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 11:30

MF

Take a Seat

Die koffiewarmer is gewoon te krijgen, heb ik mijn moeder met moederdag gegeven namelijk. Mooi voor op werk. O+

Die komt hier vandaan: http://shop.freezinghardw...asp?Pagina=00002&SubID=97

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04 12:58

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 16:47:
[...]

Typ is bij google 'USB gadgets' in en gebruik de nederlandse search. Je vindt hier een hele hoop winkels die zo'n soort gadgets verkopen, maar er staat ook nog heel veel andere troep tussen, dus je moet er ff de tijd voor nemen en je vindt een de winkel die je aanspreekt.
Dat heb ik dus gedaan maar dan kom je alleen maar zooi tegen die niks met USB te maken heeft (op memorysticks na)..

Maar goed, die link naar Freezinghardware die lijkt mij inderdaad goed...

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64