ernstig printerprobleem :(

Pagina: 1
Acties:

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-02 19:39
hoihoi, ik zit met een ernstig printerprobleem. het gaat om de canon smartbase 370, een nieuwe printer van paar weken oud. nu is de zwarte inkt bijna op, dat wordt gemeld. als ik print, word er bijna niets uitgeprint: ene keer een vage afdruk, de andere keer paar letters. ik kan nu de cartridge ook niet verwisselen, omdat die eerst leeg moet zijn. dus ik kan nu dus helemaal niets printen in zwart! ik heb alle onderhoudsopties al uitgeprobeerd.

net nu ik een paar oude examens voor mijn scheikunde1,2 herkansing moet printen :( :( :(
weet iemand een oplossing?

Verwijderd

je kan gewoon die inkt cartidge in je printer voorzichtig verschuiven. of als dit niet lukt iets printen en als ie dan op de goeie positie is, de stekker eruit trekken. zodat je nu wel bij je caridge kan. daarna werkt het weer normaal.

• wei_zhu
bedankt voor je snelle antwoord. ik denk dat de printkop verstopt zit en het is een nieuwe printer, lekker is dat. maar valt er nog iets anders aan te doen?

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:55
Kan je het niet mailen naar een maat van je of aan de buren vragen en dan toch een nieuwe cardridge kopen?

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 12:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

mail het gewoon naar je email account, ga naar school en print het daar uit

Bedankt alvast

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zit er geen handleiding bij?
Bij HP printers moet je altijd de printerkap openzetten, dan komt de kop tevoorschijn en kunje cartridges wisselen, ongeacht of deze leeg zijn :)

Dat de kop nu al verstopt zit lijkt me erg onwaarschijnlijk, dan had je wel *erg* stoffig papier. Veel printerfabrikanten leveren een nieuwe printer met cartridges die maar halfvol zijn, om zo de kosten van de printer te drukken. Het kan makkelijk zijn dat je cartridge nu al leeg is.

🖥️ | 🚗

• wei_zhu
MadMarky schreef op 19 juni 2004 @ 20:02:
Zit er geen handleiding bij?
Bij HP printers moet je altijd de printerkap openzetten, dan komt de kop tevoorschijn en kunje cartridges wisselen, ongeacht of deze leeg zijn :)

Dat de kop nu al verstopt zit lijkt me erg onwaarschijnlijk, dan had je wel *erg* stoffig papier. Veel printerfabrikanten leveren een nieuwe printer met cartridges die maar halfvol zijn, om zo de kosten van de printer te drukken. Het kan makkelijk zijn dat je cartridge nu al leeg is.
ook bij mij moet je het deksel eerst omhoog doen dan een klep openen, de printknop hoort dan automatisch naar het midden te gaan. maar er gebeurt helaas niets. blijkbaar moet de cartridge echt leeg zijn, maar krijg de cartridge echt niet leeg. ik heb al een willekeurige pagina 100 keer geprint. ik zie dus geen andere oplossing dan de stekker eruitgooien als hij aan het printen is of bij iemand anders printen.

[ Voor 7% gewijzigd door wei_zhu op 19-06-2004 20:45 ]

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Ik weet niet of je het moet inleveren ofzo maar als het voor jezelf is kan je het ook gewoon in blauw ofzo afdrukken.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• wei_zhu
ik heb het inmiddels gefixt, bedankt voor jullie hulp. vaag dat de printer aangeeft dat de cartridge bijna op is, terwijl hij helemaal niets print. deze keer kon ik de cartridge wel verwisselen toen ik het deksel optilde, ik had het toch al 3 keer geprobeerd :/ . eindelijk mn herkansing voorbereiden.

deze mag sticky
Pagina: 1