Toon posts:

A7N8X-X start niet meer op na install nForce 4.24 drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een asus a7n8x-x nforce 2 400 fsb moederbord. Ik heb windows XP pro. Ik heb geprobeerd me drivers te updaten omdat ik nog de meegeleverde drivers had. Ik heb dus deze drivers geinstallerd "nVidia nForce 4.24 WHQL" Alles goed en wel geen complicaties bij installatie. Ik start computer opnieuw op en me pc start niet meer op hij stopt bij het loading balkje met windows logo. Ik heb dus moeten formatten. Na de format gelijk na windows xp pro installatie geprobeerd en weer hetzelde. Ik heb bij dat loading balkje zeker een uur gewacht omdat ik weet dat het soms lang duurt maar niks. Hoe komt dit ik zou graag me mobo drivers updaten?

edit:
512ddr geheugen en radeon 9600 pro en AMD athlon 2600+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 17:07 ]

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:07
Kennelijk kan je mobo niet goed overweg met de drivers, kwestie van in save-mode opstarten en drivers eruit gooien.

Verder: waarom zou je de drivers per se willen updaten? Als het nu stabiel werkt lekker laten staan, je krijgt er echt geen performanceboost door, nieuwere mamaplank drivers zijn voor 99% incompatabiliteitsfixes. Als je geen problemen hebt heeft't dan ook weinig zin te upgraden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 17:08 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt.

Als je systeem niet meer wil booten na het installeren van de drivers, dan ligt het toch overduidelijk aan de drivers? Even rapporteren bij nVidia en gewoon oudere drivers blijven gebruiken :)

Verwijderd

Heb je de nieuwste Nforce IDE drivers meegeïnstalleerd?
Dit wil namelijk eens voor problemen zorgen.
Ik heb wel eens gelezen dat anderen er ook last van hadden van de door jou beschreven sypmtonen wanneer ze die ide drivers gebruikt hadden.