Hoewel dit al vaker voorbij is gekomen, kom ik er niet uit. Elke keer dat ik een dvd wil afspelen, krijg ik de melding dat er een fout heeft plaatsgevonden in PowerDVD XP en dat het moet worden afgesloten. [url = DVD afspelen] Dit[/url] topic beschrijft denk ik mijn probleem, maar die @#$%&* geeft geen oplossing nadat ie heeft gezegd dat ie het probleem heeft opgelost
Aan de dvd-rom speler ligt het niet, aangezien ie in een ander systeempje wel dvd's afspeelt. Mijn huidige config is een Intel 875P 800FSB systeempje.
Wat ik heb gedaan:
Complete re-install WINXP SP1
Installatie Intel chipset drivers (meest recente)
Installatie Intel application accelerator raid (heb 2 s-ata seagate schijven)
Radeon 8500 wordt automatisch herkend (heb ook al andere videokaart geprobeerd)
Installatie monitor
Installatie creative geluidskaart (heb ook al onboard audio geprobeerd)
Installatie PowerDVD XP
en draaien maar.............. Nee dus
Een voorbeeld dvd is Pulp Fiction uit de dvd box van Q.T. die je overal kunt kopen.
Ik heb er al genoeg tijd aan gespendeerd en ik heb het idee dat het iets eenvoudigs moet zijn. Ik heb er ook over getwijfeld om het hier aan te kaarten, maar het kan me niet schelen
Als het probleem maar opgelost wordt 
Bij voorbaat dank.
Aan de dvd-rom speler ligt het niet, aangezien ie in een ander systeempje wel dvd's afspeelt. Mijn huidige config is een Intel 875P 800FSB systeempje.
Wat ik heb gedaan:
Complete re-install WINXP SP1
Installatie Intel chipset drivers (meest recente)
Installatie Intel application accelerator raid (heb 2 s-ata seagate schijven)
Radeon 8500 wordt automatisch herkend (heb ook al andere videokaart geprobeerd)
Installatie monitor
Installatie creative geluidskaart (heb ook al onboard audio geprobeerd)
Installatie PowerDVD XP
en draaien maar.............. Nee dus
Een voorbeeld dvd is Pulp Fiction uit de dvd box van Q.T. die je overal kunt kopen.
Ik heb er al genoeg tijd aan gespendeerd en ik heb het idee dat het iets eenvoudigs moet zijn. Ik heb er ook over getwijfeld om het hier aan te kaarten, maar het kan me niet schelen
Bij voorbaat dank.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 15:47 ]