De url van mijn pagina is www.site.nl/test.php?id=2. Zowel print_r($_GET); als print_r($HTTP_GET_VARS); geeft echter een lege array aan. In de manual kan ik niet vinden welke config hiervoor 'verkeerd' staat... Wie weet dat wel?
Welke variabele heb je met name nodig?
SERVER["REQUEST_METHOD"] = GET ??
SERVER["REQUEST_METHOD"] = GET ??
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 15:44 ]
Gewoon even kijken wat daar komt te staan als je ?id=2 er achter zet. Het lijkt me namelijk wel erg vaag als die variabelen *nergens* komen te staan
Als ik ?id=50505 achter de url zet, staan er bij zowel _GET als _REQUEST dit getal. Echter... zodra ik een bestand include en daarin print_r($_GET) zet, ben ik ze weer kwijt.....
Je probeert toch niet include("bestand.php?id=50505"); te doen mag ik hopen?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Staat gewoon include("navigatie.php");
En de include zelf werkt goed, dus daar zit het probleem niet.
Ik begrijp het niet helemaal... Je moet toch $_GET['id'] gebruiken ipv gewoon $_GET? $_GET geeft bij mij ook altijd een lege array...
Die 'id' zit dus in de $_GET-arraydj_tsunami schreef op 19 juni 2004 @ 16:07:
Ik begrijp het niet helemaal... Je moet toch $_GET['id'] gebruiken ipv gewoon $_GET? $_GET geeft bij mij ook altijd een lege array...
Ik heb nu dus in het bestand wat ik include de phpinfo-runnen... maar de $_GET variabele is nergens te vinden....
Pagina: 1