Toon posts:

LianLi RH-321 mobile HDD rack compatibel met SATA schijven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo tweakers,

Deze keer heb ik wel de hele pricewatch pagina doorlopen en gegoogled maar helaas niks gevonden. Dus dan maar het forum gebruiken en hopen dat hier iemand is die me kan verder helpen.

Het volgende doet zich voor :

Iedereen die zich recentelijk een LIAN LI case heeft aangeschaft heeft gezien dat in de case ergens een flyer zit met daarop al de cases en andere producten die LIAN LI aanbiedt. Op die pagina staan ook mobile racks of caddies, hoe je het maar wil noemen waar je je schijven kan indoen en makkelijk kan wisselen.
Nu zit het zo,...ik heb een Serial ATA (S-ATA) schijf die ik hot swappable wil maken aangezien mijn computer ook nog door mijn broer wordt gebruikt en die kan dan zijn eigen schijf erin doen.
Op die flyer staat namelijk het volgende :

RH-321 (7200 RPM)
SERIAL ATA
Single ball bearing fan in the rear
Aluminium inner rack
...

Als ik daarentegen op hun site ga kijken dan zie ik het volgende

http://www.lian-li.com/pr...p?action=viewPD&prdid=389

Product Specification:
Interface:IDE
Disk Type:1"height
Dimensions : 210x146x42mm
Product Feature / Commentary:
RH-321
Single sleeve fan in the rear
Aluminum lnner-rack
Electronic key lock
ABS 94V0 fireproof plastic
Support ATA133 & 7200 RPM HDD

Nou, nou, daar zakt mijn broek van af!!!! Op dat papier staat SATA en op hun site waar je van mag verwachten dat er alle producten opstaan zie ik hier niets van vermeld.

Mijn vraag dus, waar kan ik die zilveren(aluminium) Sata mobile rack vinden, mag een reseller zijn in Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, UK,...zolang ik hem maar ergens kan vinden want dat is nog maar zo makkelijk en wordt heel vaak gebruikt en is eigenlijk een must in mijn PC.

Groeten

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

ik zou zeggen copy-paste je topic-start ff in een mailtje naar Lian-li....

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al gedaan maar het zou niet de eerste maal zijn dat ik hier geen response op krijg. Ik heb namelijk al meerdere keren rechtstreeks naar de fabrikant gemailed zonder enige vorm van reply terug te krijgen. Daarom maar op twee paarden wedden in de hoop om zo wel een snel antwoord te krijgen.

Ja, ja, ik weet het, waarom een email als ze het toch niet gebruiken maar blijkbaar worden sommige mails gewoon nooit beantwoord en ik heb geen zin om meerdere malen te sturen als ze toch niet antwoorden.

Groeten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verfatsoenlijkt.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, hoop dat er nu wat meer reacties op komen ook.

Gr.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Moet je dan niet gewoon deze hebben?
http://www.lian-li.com/pr...?action=viewPD&prdid=1119

Verwijderd

Topicstarter
....Mijn vraag dus, waar kan ik die zilveren(aluminium) Sata mobile rack vinden...

Gr.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoek via de Pricewatch een aantal webshops uit die flink wat LianLi's in hun assortiment hebben en doe dan een mailtje/telefoontje naar hun :) Een zichzelf respecterend webshop is zo beroerd nog niet om een extra bestelling speciaal voor jou te doen. Zo ben ik ook aan mijn toentertijd in Nederland onverkrijgbare Coolermaster ATC-110B behuizing gekomen :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 20-06-2004 01:55 ]

Pagina: 1