Ik draai de nieuwste safari en sinds een aantal dagen crasht Safari vaker wel dan niet bij het laden van tweakers.net. Ik heb het idee dat het met het laden van een banner te maken heeft. Hij laadt eerst namelijk de hele pagina in en crasht op het moment dat de progressbar bijna op het eind is.
Klopt heb ik op me werk ook steeds. En dat terwijl ik t.net als startpagina heb ingesteld is dit verschrikkelijk irritant. Heb er trouwens ook last van met internet explorer onder OS X.
[ Voor 21% gewijzigd door JoNaTHaN(NL) op 19-06-2004 15:13 ]
Het opvallende is dat dit tot een week geleden in mijn geval zelden het geval was. Blijkbaar is er iets veranderd aan de frontpage. Bij het laden van nieuwsberichten crasht ie bij mij nooit namelijk....
Verwijderd
Ik kwam er wel achter dat als je safari opstart en dan eerst je Cache leegkiepert, er niets aan de hand is. Hij laadt dan gewoon de pagina in zonder te crashen.
Dan zou ik toch iets cross-browserigs de schuld geven, flash-player ofzo ?JoNaTHaN(NL) schreef op 19 juni 2004 @ 15:11:
Klopt heb ik op me werk ook steeds. En dat terwijl ik t.net als startpagina heb ingesteld is dit verschrikkelijk irritant. Heb er trouwens ook last van met internet explorer onder OS X.
Zie verder: [rml][ Bug] Safari crasht op T.net Frontpage *[/rml]
Dit topic is gesloten.
![]()