Superlocked Applebred, wel cachemod??

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 11:55
Ik heb zojuist een Duron 1800 Applebred gekocht, en ik vraag me af of de beroemde cachemod (mbv de L2 bruggen) nog mogelijk is.
Het gaat om een exemplaar van week 15 van 2004 en de multiplier is dus ge-superlocked.
Is het nog wel mogelijk om het uitgeschakelde cache in te schakelen bij superlocked processoren?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 21:31

Thandor

SilverStreak

[rml][ OC] Duron Applebred Overclocking Deel III[/rml] ;)

Zoals meteen bovenaan staat :
Jup, tijd voor deel 3 8)

Het gaat hier om de Duron Applebred's, eigenlijk hetzelfde als een Thoroughbred, alleen dan met wat minder cache. Deze is echter te enablen. Alleen gaat het wat moeilijker. De laatste Duron's laten dat helaas niet meer gebeuren. De mod werkt gewoon niet :( .

[ Voor 68% gewijzigd door Thandor op 19-06-2004 14:50 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-02 23:17
gewoon proberen en gij zult zien

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:13

DaWaN

'r you wicked ??

Nopez groene packagings zijn Mission Impossible om te unlocken :( Ik heb nog een bruine packaging en daar ging het best 8)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Bij de groene packing kan je de cache ook gewoon enablen, er zit alleen een laagje over de bruggen, die moet je er eenrst af schrapen..

Zelf ook gedaan... (cpu van een kennis)

Verwijderd

Klopt,de groene zijn ook te unlocken maar wel moeilijker,ik had er twee waarvan één wel lukte en de andere niet.

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
Ik heb laatst ook nog een groene unlocked.
gaat gewoon, wel ff krabbe :)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Verwijderd

ik heb misschien een stom idee; ik heb laatst dezelfde cpu gehaald. Als ik nou een koperdraadje uit een stroomkabel haal en die er eerst over plak? Zodat hij wel gewoon contact maakt, gaan dat lukken?
Pagina: 1