wat ik nou toch weer heb... proc weg???

Pagina: 1
Acties:

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 00:41
mijn oom belde vandaag op, hij had zijn nieuwe pc gekregen en hij deed het niet.. small prob. was binnen 3 mins opgelost. Maar er stond nog een oude en ik vroeg ernaar: zegt ie: "gister zette ik hem aan en alles wat ie doet is piepen, ik snap er niks van want de dag ervoor deed 'ie het nog".
Om een lang verhaal kort te maken, om het arme ding van de schroothoop te redden kreeg ik hem mee }:O bij mij thuis deed ie hetzelfde. Dus ik trek die kast open, zit er een leeg socket 3 op het mobo??!?!?! ik snap er nix van. De bak is 6 jaar oud en er slingert nix rond in de kast. Maar het kan toch niet dat er een proc op het mobo zit? of wel? hij lijkt wel verdwenen :'(

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Verwijderd

had ik ook

• vlabakje
Op vrijdag 22 december 2000 22:06 schreef AA het volgende:
had ik ook
entoenentoenentoenentoen????????:)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Vanished in thin air?
Of heeft ie hem zover opgeklokt dattie verdampt is? ;)

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

is het niet gewoon een voet voor een coprocessor of een DX processor ??

IP Rocks

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:02
Dit vind ik nou grappig, hehe *D

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:02
Heel misschien voor een co-processor?

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

Klopt, zal de chip ingebakken zijn, heb ook nog zo'n beessie thuisstaan, erg vreemd en ik kan er niks mee.

• vlabakje
nou, aangezien er socket 3 op staat, hij er verdacht veel uitziet als de huidige sockets en de rest van de chips er vast opzitten zonder koeling vind ik het vreemd.

mijn oom is namelijk niet zo dat ie ff die bak open peutert

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

De 486 was de eerste proc die een lichte koeling nodig had; zou het niet kunnen dat hij je een 386 in de maag gesplitst heeft?

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kep weel eens een bord in mijn handen gehad met een proc op t bord vast gesoldeert en een leeg socket ernaast.
Mij lijkt dat:
Hierin een snelere proc kan zetten en dan schakeld die op t bord uit. of je kan er een fpu in zetten.
Kijk eens goed of er op t bord geen andere proc zit ? Ze kunnen soms erg klein zijn.
Wat ook kan is dat iemand anders die pc in zijn handen heeft gehad en de proc eruit heeft gehaald

Verwijderd

Dus? Kast is niet open geweest en er zou geen processor meer inzitten? Denk eerder dat je idd naar de voet van een eventuele coprocessor zit te kijken. }:O
Piepende mainbords meestal veroorzaakt door geheugen of videokaart. Kijk daar maar eens naar..........
Pagina: 1