Beste medetweakers,
in dit topic zou ik ervaringen willen delen over het 19" crt scherm die men (schat) 2-jaarlijks in de aldi verkoopt. Ben namenlijk ook in het bezit van zo'n scherm en steeds tevreden van geweest. Tot op heden...
. Via het menu van men VGA kaart (fx5900xt) zette ik de monitor op 1280*960@99 hertz.
. Ging lekker, na ongeveer een maand begon het echter mis te lopen. Moest meestal 2-3 x opnieuw proberen eerdat de monitor de resolutie aanvaarde. Plots zag ik strepen tijdens het bootten in het windows tegen, de dag later waren ze alomn aanwezig in windows. Vooral als de monitor net aanstond was een gewoone tekst bijna niet leesbaar, na enige tijd beterde dit wel. Nou moet ik em up 75hertz zetten om deze strepen weg te krijgen. (men hoofd bonkt momenteel verschrikkelijk!
) Ben net op het idee gekomen een zonnebril te dragen...en het helpt!
Graag zou ik in dit topic tewetenkomen of nog mensen dit probleem gehad hebben en of je vlot je nieuwe monitor krijgt van medion.
Alvast bedank!
in dit topic zou ik ervaringen willen delen over het 19" crt scherm die men (schat) 2-jaarlijks in de aldi verkoopt. Ben namenlijk ook in het bezit van zo'n scherm en steeds tevreden van geweest. Tot op heden...
Graag zou ik in dit topic tewetenkomen of nog mensen dit probleem gehad hebben en of je vlot je nieuwe monitor krijgt van medion.
Alvast bedank!