Toon posts:

spyware lokt spam uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze draad die spyware removal tools vergelijkt lokt een aantal ongepaste reacties uit. Aan het begin tot vervelens toe de melding dat er kennelijk eerst "jaren" stond in plaats van "dagen", het komt mij voor dat die gewoon op hard overbodig vastgenageld mogen worden. Een keiharde flame is deze oneliner, eventueel naar min twee met een mail naar de betreffende user? Dan nog een paar volkomen overbodige opmerkingen over hoe iemand zijn post indeelt, blijkbaar heeft de persoon in kwestie in het reageerblokje consequent de ENTER gebruikt, het gaat om deze, deze en deze, het zijn stuk voor stuk opmerkingen die werkelijk niets toevoegen dan een stukje kritiek op een gebruiker, naar mijn mening is 0 op zijn plaats, ik vind min 1 zelfs ook nog verdedigbaar wegens spelen op de man. Dan nog een vergaand twijfelgeval, daar wordt weer eens Internet Explorer "onder de loep genomen", en natuurlijk weer eens afgekraakt, ik vind het trollerig, niet ter zake doende, de draad gaat over de kwaliteit van spyware-removal tools, niet over de kwaliteiten van webbrowsers. Veel leesplezier en piekerplezier toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 14:17:
Deze draad die spyware removal tools vergelijkt lokt een aantal ongepaste reacties uit. Aan het begin tot vervelens toe de melding dat er kennelijk eerst "jaren" stond in plaats van "dagen", het komt mij voor dat die gewoon op hard overbodig vastgenageld mogen worden.
agree
Een keiharde flame is deze oneliner,
agree
eventueel naar min twee met een mail naar de betreffende user?
agree, maar dat moet een frontpage admin maar ff beslissen :)
Dan nog een paar volkomen overbodige opmerkingen over hoe iemand zijn post indeelt, blijkbaar heeft de persoon in kwestie in het reageerblokje consequent de ENTER gebruikt, het gaat om deze, deze en deze, het zijn stuk voor stuk opmerkingen die werkelijk niets toevoegen dan een stukje kritiek op een gebruiker, naar mijn mening is 0 op zijn plaats, ik vind min 1 zelfs ook nog verdedigbaar wegens spelen op de man.
die eerste vind ik een -1 waard, de rest is wat zachter en kan wat mij betreft naar 0 overbodig of zo
Dan nog een vergaand twijfelgeval, daar wordt weer eens Internet Explorer "onder de loep genomen", en natuurlijk weer eens afgekraakt, ik vind het trollerig, niet ter zake doende, de draad gaat over de kwaliteit van spyware-removal tools, niet over de kwaliteiten van webbrowsers.
heb persoonlijk nog nooit een andere browser dan IE gebruikt en nog nooit spyware gehad
behalve zijn eerste alinea die nogal trollerig is doet ie wel z'n best om wat te verduidelijken en verdient ie wat mij betreft wel een +1 informatief of zo
Veel leesplezier en piekerplezier toegewenst!

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zou ik mogen informeren wat er in de verwijderde reactie stond? Ik wilde er namelijk mijn mening over geven, maar dat gaat op deze manier moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar werd iemand voor "z**dslikker" uitgemaakt, gebruik je eigen fantasie maar om te achterhalen wat er op de sterretjes stond. Ik vond het duidelijk te grof, en met mij kennelijk een FP-admin ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:14
Zandslikker? Da's toch een pier?

Nee inderdaad, dit soort ongein zie ik wel vaker en hoort hier niet thuis. Het vervuilt het onderwerp en ik raak helemaal van de draad...

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323