hoi!
Ik heb FIFA 2003 al een hele poos. (legale versie!)
Een poosje terug dacht ik: laat ik 'um maar weer is installeren
!
Maar dan blijft 'ie hangen bij het installeren hangen. En na een minuutje krijg je de melding: kan het bestand LEAGUE.ABG niet lezen. Overslaan? Negeren? installatie afbreken?
Ik denk: gewoon doorgaan!
cd 2 dr in gestopt. En als 'ie dan klaar is met installeren start het spel normaal gelijk op. Maar je raad het al: je hebt LEAGUE.ABG echt nodig!
Nou dacht ik. Dan ga ik hem proberen te kopiëren van de cd. (via zoekfunctie van windows)
Dan krijg je twee bestanden. De ene is maar een paar kb groot. En deze kan je ook gewoon kopiëren.
Maar dat andere bestand heb je nodig.... En dat kan je niet kopiëren!
Misschien iemand een mogelijkheid om hem toch te kunnen kopiëren?
O ja,
De cd is NIET (zichtbaar) beschadigd
!
bedankt,
Lean
Ik heb FIFA 2003 al een hele poos. (legale versie!)
Een poosje terug dacht ik: laat ik 'um maar weer is installeren
Maar dan blijft 'ie hangen bij het installeren hangen. En na een minuutje krijg je de melding: kan het bestand LEAGUE.ABG niet lezen. Overslaan? Negeren? installatie afbreken?
Ik denk: gewoon doorgaan!
cd 2 dr in gestopt. En als 'ie dan klaar is met installeren start het spel normaal gelijk op. Maar je raad het al: je hebt LEAGUE.ABG echt nodig!
Nou dacht ik. Dan ga ik hem proberen te kopiëren van de cd. (via zoekfunctie van windows)
Dan krijg je twee bestanden. De ene is maar een paar kb groot. En deze kan je ook gewoon kopiëren.
Maar dat andere bestand heb je nodig.... En dat kan je niet kopiëren!
Misschien iemand een mogelijkheid om hem toch te kunnen kopiëren?
O ja,
De cd is NIET (zichtbaar) beschadigd
bedankt,
Lean