euhhh heb je zelf al gekeken naar enkele modellen? Zo ja welke zijn dat en waarom twijfel je?
Heb je de FAQ al doorgenomen? Daar staat namelijk wel genoeg info om je op gang te helpen want ik ben bang dat je topic een slotje gaat krijgen.
Wil je de notebook aleen op strrom gebruiken? Onderweg etc etc etc.
Wat vind jij behalve videobewerking nog belangrijk aan een notebook.
Als je dat weet zet het dan ook even neer want anders krijgt je topic een slotje.
edit:
Trouwens denk ik zelf dat je met elke recente notebook wel kan videobewerken, van belang is meer de uitgangen en dergelijke,snelle harddisk dus een 5400RPM of 7200RPM voor performance, firewire voor dv, dvd brander eventueel etc.
Heb je de FAQ al doorgenomen? Daar staat namelijk wel genoeg info om je op gang te helpen want ik ben bang dat je topic een slotje gaat krijgen.
Wil je de notebook aleen op strrom gebruiken? Onderweg etc etc etc.
Wat vind jij behalve videobewerking nog belangrijk aan een notebook.
Als je dat weet zet het dan ook even neer want anders krijgt je topic een slotje.
edit:
Trouwens denk ik zelf dat je met elke recente notebook wel kan videobewerken, van belang is meer de uitgangen en dergelijke,snelle harddisk dus een 5400RPM of 7200RPM voor performance, firewire voor dv, dvd brander eventueel etc.
[ Voor 21% gewijzigd door FongWan op 19-06-2004 14:30 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
op de site's die ik beken heb staan laptops, maar niet specifiek een voor mijn doel...
ik ben me er van bewust dat je met elke laptop wel video kan bewerken, maar ik heb het over video's van een paar gigabyte's, dus ik wil een laptop die deze aankan
dus eentje met 512 liefst zelfs 1024 mb ram, firewire, en snelle schijf ed...
er moet toch wel een bedrijf/serie/reeks/ laptops zijn die zoiets als doel hebben
ik ben me er van bewust dat je met elke laptop wel video kan bewerken, maar ik heb het over video's van een paar gigabyte's, dus ik wil een laptop die deze aankan
dus eentje met 512 liefst zelfs 1024 mb ram, firewire, en snelle schijf ed...
er moet toch wel een bedrijf/serie/reeks/ laptops zijn die zoiets als doel hebben