Logitech Optical valt heel de tijd uit....

Pagina: 1
Acties:

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 14:49
de titel zegt het al.
ik zet mijn computer aan, en start gewoon normaal op(winxp)na verloop van tijd, bijvoorbeeld als ik een applicatie start, valt mijn muis heel de tijd uit.enige oplossing is opnieuw opstarten. ik dacht dat het aan de voeding lag, omdat dan mijn mobo niet genoeg spanning kreeg.. ik alle 2 de cdrom eraf gehaald. mijn extra ven uit gezet, floppy eraf gehaald..maar dat hielp niet. hij valt nog steeds uit.kan het misschien aan mijn mobo liggen dan? of moet ik eerst eens naar een andere voeding kijken???

pc:

p3 866
512 SDRam pc133
40 gb hd 7200 rpm
ati radeon 7500
235Watt voeding

[ Voor 8% gewijzigd door CarJunkyXL op 19-06-2004 13:30 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe is je muis aangesloten? Via USB of PS2? En wissel dat eens om. Geeft de muis op een andere pc dezelfde problemen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toevallig draadloos muisje? Dan wordt het tijd voor nieuwe batterijen denk ik zo...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Misschien ligt het aan de muis?

Misschien een brakke draad of bat.

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 14:49
het is via usb.... en het is toch raar dat ik elke keer als ik precies een applicatie start, dat ie DAN precies uitvalt???? 8)7 muis doet het wel prima bij mijn flaptop. I
Ik heb er maar een ps2 muisje aangehangen, want als die uitvalt, dan gebruik ik die, maar dat is niet de oplossing die ik zoek :9