jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Lastige vraag, ik heb op Google een aantal zaken gevonden, maar niemand schijnt echt zeker te weten of het niet schadelijk is.neudeboules schreef op 19 juni 2004 @ 13:20:
Ik heb net 30 minuten van mij in de search rondgebracht en vast excuses dat ik het niet heb kunnen vinden. ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit niet al is voorbijgekomen.
Ik ben bezig om de HD schijven op te schonen en nu vraag ik mij af of ik de inhoud uit de directory \Windows\Installer\ kan verwijderen. Ik zie niet helemaal het nut om al die windows install files te bewaren. Of zit ik nu mis???
Gr. Dirk
Ik heb bijv. een xxxx.msi in die map staan van Adobe Reader. Deze heb ik gewist en daarna geprobeerd Adobe Reader te starten en daarna te uninstallen en dat ging zonder problemen, dus ik denk dat het weinig kwaad kan.
Voor de zekerheid: verplaats de inhoud even ergens anders heen, als je niks raars tegenkomt, zal het wel veilig zijn.
Succes
Meestal worden in de windows\installer directory msi's geplaatst die install on demand en selfrepair hebben. Je kan ze dus wel weggooien, maar dan is er de kans dat install on demand en selfrepair niet meer werken..
Ok, dan is het dus even scannen bij welke programma's dat van belang is.
bedankt voor de info
bedankt voor de info
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten
oops excuses, zal er wat beter opletten
Pagina: 1