Toon posts:

geen geluid wel koptelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg door m,n boxen geen geluid of als ik alles heeel hard zet dan hoor ik heeeeel zachtjes wel iets

maar door de koptelefoon aan de voorkant doet het geluid het wel

ik heb alles nagekeken en de stekker zit in het goede gaatje

p.s. als ik de stekker erin en eruit haal dan hoor ik m,n boxen wel dus ze zijn niet stuk ofzo

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:07
Veel geluidsapparatuur schakelt de luidsprekers uit op het moment dat je een hoofdtelefoon inplugt. Werken de luidsprekers wel als je de hoofdtelefoon loskoppelt?

Over wat voor apparaat hebben we het eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
als ik de pluggen van de koptelefoon eruit haal doen de speakers nog niks

m.n pc :

amd 2500
1024 mb geheugen
Ati 9200 videokaart
sound on board
creative 2.1 speakers

hij heeft het altijd gedaan maar sinds ik m,n nieuwe behuizing heb doen ze het niet meer (Aerocool x202)

zet ik het geluid op z,n hardst dan hoor ik heeeeeel zachtjes wel iets door de speakers

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 19:10
Kijk eens naar de instellingen van windows.
Misschien heb je ergens een schuifje van het geluid dicht staan.

Lost In Music

Verwijderd

Topicstarter
alles nagekeken alle schuifjes staan gewoon open ...zucht..
weet echt niet waar het aan ligt

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 13:13:
alles nagekeken alle schuifjes staan gewoon open ...zucht..
weet echt niet waar het aan ligt
Koptelefoon sluit je aan op een koptelefoonaansluiting op de speakerset zelf? Of op een koptelefoonaansluiting aan de voorkant van je PC?

Je weet zeker dat je alles goed in je nieuwe behuizing hebt zitten, niets dat kortsluiting maakt oid?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 14:38

AirX

Tweak Guru

je moet ffe je onb-board sound met apparatenbeheer uinstallen. Dan ffe opnieuw de drivers installen en je hebt een grote kans dat het opgelost is. (heb het ook met mijn audigi 2 gehad)

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Had hetzelfde probleem. bleek te liggen dat windows het nodig vond om de optie "Digital output" aan te vinken in m'n Creative Mixer. En tja, ik heb geen boxen aangesloten op m'n digitale output.

Ma.w. check je geluidskaart instellingen nog eens goed, misschien heb je wel hetzelfde probleem.

Verwijderd

Waar draai je aan het volume? Als je alleen in windows aan je volume draait en op je boxen niet aan het volumeknopje, dan gaat het volume nog niet echt noemenswaardig omhoog.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 14:16
"voorop" de pc, is dat de cdspeler?
Die heeft zijn eigen uitgang ed. Die werkt net als een gewone cdspeler, daar kan je dus niet zoveel uit afleiden (behalve dan dat je cd rom speler werkt).

Het kan trouwens wel zijn dat windows je geluid van je cd romspeler analoog verwacht, maar dat er geen kabeltje tussen cd romspeler en geluidskaart zit.

Doen andere bronnen het wel?
Pagina: 1