Wat zijn de verschillen tussen deze 2 typen. Geeft S-VHS echt een veel beter resultaat, bij opnemen en afspelen. En zijn er nog meer mogelijkheden.
THANKS
THANKS
Anoniem: 13599
Zow. 400*100 = 40.000 beeldlijnenmeer dan 400 honderd....
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Anoniem: 17169
S-VHS is voorzien van TBC ( Time Base Corrector cq. ruisonderdrukker ), en nog iets maar daar kom ik zo niet op....Op vrijdag 22 december 2000 22:59 schreef Straatje het volgende:
Volgens mij is het verschil ook dat VHS maar één zeg maar kabel heeft voor het complete videosignaal, terwijl bij S-VHS rood, groen en blauw gescheiden zijn. Betere kleurscheiding dus.
Voorbespeelde banden met S-VHS, geen flauw idee, werkt er hier iemand bij Videoland??Op vrijdag 22 december 2000 23:40 schreef Jag het volgende:
Zouden er eigenlijk ook ooit S-VHS voorbespeelde banden zijn verkocht? Anders zal je het altijd met opnamen van tv moeten doen.
Jag
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Anoniem: 4417
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Anoniem: 4417
Anoniem: 59
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Anoniem: 12200
Is niet waar. De video-koppen van een S-VHS schrijven het signaal anders weg dan op VHS. Een Standaard VHS-kop zal NOOIT S-VHS kunnen schrijven. vergelijk het een beetje met een 720-floppy-drive: met het gaatje in een HD floppy dichtgeplakt, leest ie hem wel, maar hij moet eerst geformatteerd zijn als een 720-flop.Je kunt ook gewone VHS tapes 'moden' tot S-VHS tapes. De recorder onderscheidt de twee verschillende tapes dmv. een gaatje in de tape behuizing. Als je dit gaatje ook maakt in een gewone VHS tape zal de recorder dit zien als een S-VHS tape en dus ook S-VHS opnemen. De beeld kwaliteit is bijna hetzelfde als op een echte S-VHS tape. Probeer het eens uit zou ik zeggen...
ehm Koeien..?SETI roels! (Waar zijn die k@t computers anders voor...)
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt: wat ik bedoel is dat je een gewone VHS tape kunt ombouwen tot S-VHS tape IN EEN S-VHS RECORDER! Een VHS tape is goedkoper dan een S-VHS tape, dus op deze manier gebruik je dus een VHS tape als S-VHS tape.Op zaterdag 23 december 2000 10:14 schreef Eeyore het volgende:
[..]
Is niet waar. De video-koppen van een S-VHS schrijven het signaal anders weg dan op VHS. Een Standaard VHS-kop zal NOOIT S-VHS kunnen schrijven. vergelijk het een beetje met een 720-floppy-drive: met het gaatje in een HD floppy dichtgeplakt, leest ie hem wel, maar hij moet eerst geformatteerd zijn als een 720-flop.
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Anoniem: 4584
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq