Ik speel hier regelmatig Counterstrike, terwijl ik op de achtergrond windowsmediaplayer laat draaien. Nu is men pc niet meer van de jongsten (300 mhz 64 mb gf2 mx) en soms blijft hij dan ook haperen. Nu ben ik op zoek naar een mediaspelertje dat enkel mp3'tjes hoeft te kunnen af te spelen en met ondersteuning voor playlist en dat zo weing mogelijk cpu en ram gebruikt. Alvast bedankt
- Windows Media Player 8, op het scherm met visualisatie 'albumhoes': 0 tot 7% CPU-belasting en 7 tot 12MB geheugengebruik.
- Windows Media Player 8, geminimaliseerd met visualisatie 'albumhoes': 0 tot 7% CPU-belasting en 3 tot 5MB geheugengebruik.
- Winamp 5.03, op het scherm met classic skin zonder visualisatie: 0 tot 3% CPU-belasting en 2 tot 3MB geheugengebruik
- Winamp 5.03, geminimaliseerd met classic skin zonder visualisatie: 0 tot 2% CPU-belasting en 1 tot 2MB geheugengebruik
Ook zou je eens kunnen kijken of een nieuw systeem kopen geen mogelijkheid is. Of slechts een kleine upgrade door wat extra geheugen erbij te prikken.
Ah hartelijk bedankt, jah een nieuw systeem gaat er aan komen hoor
, toch nog even een vraagje, heb op cs al vaak gehoord dat je winamp kan besturen vanuit cs zelf. Enig idee hoe dit in zijn werk gaat?
Met [google=cs winamp control] kom ik bijvoorbeeld HLamp en Half-Life Winamp Control tegen. Als zo'n ding voor Winamp 2 werkt, werkt het vaak ook voor Winamp 5.
Ja hoof je moet een toetsenbord hebben met play/stop en dergelijke knoppen erop. Heb ik zelf ook en dat werkt heel relaxt in elk spel.
Hoeft niet per se zo, je kan ook echt een CS Amp krijgen, dan kan je ingame Winamp besturen doormiddel van menu'sGijsh schreef op 19 juni 2004 @ 11:31:
Ja hoof je moet een toetsenbord hebben met play/stop en dergelijke knoppen erop. Heb ik zelf ook en dat werkt heel relaxt in elk spel.
The devil is in the details.
vroeger ook es gedaan, heb bleek dat mp3tjes met een lage bitrate beter te behappen waren
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Omdat het nu toch richting CS Amp gaat, geen schopje naar SA maar naar Spielerij - Problemen & Vragen.
Pagina: 1