videoplayer met ondertitelingsplaylist gezocht

Pagina: 1
Acties:

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:05
Misschien een beetje een vage titel, maar ik zit met hetvolgende probleem:

Ik heb hier een aantal DivX en Xvid films met daarbij de ondertitels (.srt, .sub, enz). Deze films zijn vaak opgesplitst uit meerdere delen. Bij elk deel hoort een eigen ondertitel bestand.

Nu zoek ik dus een speler waarbij ik een playlist kan maken van meerdere avi's met elk hun eigen ondertitel bestand. Want ik kan bijvoorbeeld bij Micro DVD Player en BSplayer wel een playlist maken en ondertitels bij één filmdeel zetten. Maar niet een playlist maken van meerdere delen + hun ondertitels.

Het zou ook fijn zijn als ik de hoogte-breedte ratio nog aan kan passen zodat ik de films normaal kan bekijken op een TV.

De seach leverde helelaas geen resultaten op, [search=meerdere films ondertiteling.]

Of bestaat dit gewoon niet? :P

tvw

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

media player classic al geprobeerd? directvobsub al geprobeerd? die laden auto het juiste bestand

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

precies, gewoon directvobsub gebruiken (of divxg400), ondertiteling zelfde naam geven als avi, klaar is kees

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:05
Woei wat een uitvinding dat directvobsub. Precies wat ik zocht, tnx :D.

tvw