Ik heb een div die als menu fungeert en in het beeld scrolled. Op de localehost was er niks aan de hand, zag er goed uit. Op de server is dit een heel ander verhaal....
Eerst springt de div in beeld, en dan lijkt hij pas het plaatje te tonen...
Dit probleem doet zich voor in IE, maar niet in FireFox (het werkt overigens momenteel niet in Netscape 7.1 wat ik dan weer vreemd vindt
)
Voorbeeld: Testpagina
(beweeg muis naar menu)
Heb ik soms iets vergeten, ik preload het plaatje, dit verhielkp het springende plaatje v oor FireFox de eerste keer dat ie het moet laten zien:
De div krijgt vanuit CSS zn plaatje:
en dit is de html:
MenuHide en menuShow veranderen het Left property.....
Ik heb gezocht bij Google, maar weet niet goed waarop ik moet zoeken, ik heb gekeken bij www.dynamicdrive.com, maar die hebben ze niet met plaatjes...
Dit forum boodt ook geen oplossing.
Eerst springt de div in beeld, en dan lijkt hij pas het plaatje te tonen...
Dit probleem doet zich voor in IE, maar niet in FireFox (het werkt overigens momenteel niet in Netscape 7.1 wat ik dan weer vreemd vindt
Voorbeeld: Testpagina
(beweeg muis naar menu)
Heb ik soms iets vergeten, ik preload het plaatje, dit verhielkp het springende plaatje v oor FireFox de eerste keer dat ie het moet laten zien:
HTML:
1
2
3
4
| <script language="JavaScript"> imgpreload=new Image() imgpreload.src="/minichamp/user/images/menu-background.gif" </script> |
De div krijgt vanuit CSS zn plaatje:
code:
1
2
3
| #pageMenu{
background-image : url(/minichamp/user/images/menu-background.gif);
} |
en dit is de html:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <div id="pageMenu" onmouseout="menuHide()" onmouseover="menuShow()" style="Left: -82px;"> <h1><span>Welcome</span></h1> <h1><span>English</span></h1> <h1><span>Deutsch</span></h1> <h1><span>Nederlands</span></h1> <h1><span>Français</span></h1> <h1><span>Contact</span></h1> </div> |
MenuHide en menuShow veranderen het Left property.....
Ik heb gezocht bij Google, maar weet niet goed waarop ik moet zoeken, ik heb gekeken bij www.dynamicdrive.com, maar die hebben ze niet met plaatjes...
Dit forum boodt ook geen oplossing.
edit:
Vond dit onderwerp in een server log, deze pagina verwees naar een pagina die niet meer bestaat; link verwijderd.
Vond dit onderwerp in een server log, deze pagina verwees naar een pagina die niet meer bestaat; link verwijderd.
[ Voor 5% gewijzigd door RwD op 11-09-2007 18:54 ]