'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Misschien dat ik gek ben, maar Firefox heeft gewoon gelijk.
Je table heeft volgens definitie table.mainpage een backgroundcolor van 0xC0C0C0, en een left en right padding van 12px. De containing table cells hebben vervolgens volgens definitie td op regel 81 van je CSS een kleur van 0xDCDCDC.
Ergo de tabel zelf is dat donkere grijs, en omdat de cells zelf binnen die padding van 12 pixels vallen schijnt daar het donkergrijs van de table zelf door. Klopt dus gewoon
(ps. in Firefox zit een DOM Inspector waarmee je CSS Style Rules kunt bekijken, zie je de hele cascade in je hierarchie
)
Je table heeft volgens definitie table.mainpage een backgroundcolor van 0xC0C0C0, en een left en right padding van 12px. De containing table cells hebben vervolgens volgens definitie td op regel 81 van je CSS een kleur van 0xDCDCDC.
Ergo de tabel zelf is dat donkere grijs, en omdat de cells zelf binnen die padding van 12 pixels vallen schijnt daar het donkergrijs van de table zelf door. Klopt dus gewoon
(ps. in Firefox zit een DOM Inspector waarmee je CSS Style Rules kunt bekijken, zie je de hele cascade in je hierarchie
Tnx.curry684 schreef op 19 juni 2004 @ 03:28:
Misschien dat ik gek ben, maar Firefox heeft gewoon gelijk.
Het ergste is nog dat ik dat zelf ook gezien had, maar ik heb het blijkbaar steeds in de verkeerde file zitten aan te passen. Ik heb 2 files met dezelfde naam, alleen in een andere map, maar mijn editor geeft dat net niet duidelijk genoeg aan
Probleem had dus opgelost kunnen zijn als ik beter uit mijn slaperige doppen had gekeken...
I know, had ik ook al gebruikt, maar omdat ik dus de verkeerde file was aan het editen....curry684 schreef op 19 juni 2004 @ 03:28:
(ps. in Firefox zit een DOM Inspector waarmee je CSS Style Rules kunt bekijken, zie je de hele cascade in je hierarchie)
Rest de vraag: waarom pikt IE het nou wel? Ik weet wel dat de HTML rendering van IE nogal inferieur is aan die van FF, maar dit vind ik wel een heel erg grove renderfout.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.