Hallo mensen,
Sinds een poosje loop ik steeds tegen het zelfde probleem aan. Geen enkel USB device wil installeren in Windows 2000. Ik krijg steeds deze foutmelding:

Ik heb mezelf krom lopen zoeken naar de juiste oplossing, maar geen enkele 'oplossing' op GoT of van google helpt. Wat ik heb gedaan, en wat voor anderen hielp: Ik heb de nieuwere VIA Hyperion drivers van mijn systeem af gegooid, en de ouden opnieuw geinstalleerd. Ik heb de machtiginen van mijn register opnieuw ingesteld, geen effect. En zo'n milioen keer de drivers van de desbetreffende hardware opnieuw geinstalleerd. Nog geen verandering.
Dit gebeurd dus bij ieder USB apparaat zoals: Digitale Camera, Webcam, en de All-in-one printer. De apparaten die al geinstalleerd waren werken goed, en als ik deze er uit plug, en er daarna weer in plug, werken ze weer.
Mijn systeem ziet er als volgt uit:
Hardware:
Epox Mobo met VIA KT266A chipset.
256 MB ram DDR PC2100.
Maxtor 120 gb hdd.
GeForce MX 440.
Usb apparaten:
Lexmark 3150P all-in-one.
Wacom Graphire 3 tablet,
El-cheapo Mustek DV2000 camera,
Sandisk 6in1 cardreader.
Software:
VIA all-in-one 4.4.3v drivers,
VIA USB filter 1.1.0
Nieuwste GeForce Detonators
Windows 2000 Pro NL met SP4 en alle nieuwe updates.
Verder een virusscanner, firewall, en veel andere end-user programmas.
Windows opnieuw installeren is op het moment geen optie, en overstappen naar XP is volledig oninteressant. Slechte ervaringen met XP, dus nee.
Bij voorbaat dank,
Eddy
Sinds een poosje loop ik steeds tegen het zelfde probleem aan. Geen enkel USB device wil installeren in Windows 2000. Ik krijg steeds deze foutmelding:

Ik heb mezelf krom lopen zoeken naar de juiste oplossing, maar geen enkele 'oplossing' op GoT of van google helpt. Wat ik heb gedaan, en wat voor anderen hielp: Ik heb de nieuwere VIA Hyperion drivers van mijn systeem af gegooid, en de ouden opnieuw geinstalleerd. Ik heb de machtiginen van mijn register opnieuw ingesteld, geen effect. En zo'n milioen keer de drivers van de desbetreffende hardware opnieuw geinstalleerd. Nog geen verandering.
Dit gebeurd dus bij ieder USB apparaat zoals: Digitale Camera, Webcam, en de All-in-one printer. De apparaten die al geinstalleerd waren werken goed, en als ik deze er uit plug, en er daarna weer in plug, werken ze weer.
Mijn systeem ziet er als volgt uit:
Hardware:
Epox Mobo met VIA KT266A chipset.
256 MB ram DDR PC2100.
Maxtor 120 gb hdd.
GeForce MX 440.
Usb apparaten:
Lexmark 3150P all-in-one.
Wacom Graphire 3 tablet,
El-cheapo Mustek DV2000 camera,
Sandisk 6in1 cardreader.
Software:
VIA all-in-one 4.4.3v drivers,
VIA USB filter 1.1.0
Nieuwste GeForce Detonators
Windows 2000 Pro NL met SP4 en alle nieuwe updates.
Verder een virusscanner, firewall, en veel andere end-user programmas.
Windows opnieuw installeren is op het moment geen optie, en overstappen naar XP is volledig oninteressant. Slechte ervaringen met XP, dus nee.
Bij voorbaat dank,
Eddy
Nederlander in het enge Florida