Japanse Pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 22:23
Ik vroeg mij af of er ook een soort pricewatch bestond voor Japan, aangezien ik daar in oktober heen ga en de prijzen wel eens met de Nederlandse zou willen vergelijken. Heeft iemand hier een idee over?

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

misschien via een Japanse Startpagina....Klein detail: is misschien in het Japans... Geen probleem als je dat beheerst uiteraard ;)

• DeadKennedy
dáár hebben we babelfish voor :)
en een lijstje waar dingen in staan als "radeon 9800"en dan een prijs in Yen is niet zo moeilijk uit te vogelen he :)
maar ik kan tot nu toe niet echt iets vinden behalve de homepage waar akiba's plaatjesparadijs op staat

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

al geprobeerd? Voer in Google eens een paar zeer actuele hardware zaken in en beperk dan op site:jp ....
(niet teveel invoeren, wellicht het woordje pricewatch nog toestaan al dan niet in het Japans...)

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

je kan bij www.google.jp eens zoeken op bijvoorbeeld hardware prices, misschien dat je wel wat kan vinden.

• DeadKennedy
Google heeft tot nog toe weinig resultaten geboekt bij mij, daarom vroeg ik me af of iemand hier het toevallig wist :)
Ik blijf het uiteraard wel proberen, ik ben op het moment een programma aan het downloaden waarmee ik japanse tekens in kan voeren :)

WEBN & chill (@IBKR)

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Ik heb gekeken, en als je gewoon naar google.nl gaat -> geavanceerd-> in .jp zoeken-> en zoekt op radeon 9800, krijg je zo een vga price list en kost een Sapphire ATi Radeon 9800 Pro 128 MB daar omgerekent 190 Euro.
lijk me niet egt een aanraderm bijna dezelfde prijzen dus :>

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je naar Tokyo gaat gewoon daar ter plekke de prijzen bekijken in Akihabara. De shops die je evt. vind in de pricewatch vind je toch nooit terug in dat winkelcentrum :D Ben je gelijk een hele dag kwijt met winkelen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• dion_b
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

kiddyl schreef op 19 juni 2004 @ 18:25:
Als je naar Tokyo gaat gewoon daar ter plekke de prijzen bekijken in Akihabara. De shops die je evt. vind in de pricewatch vind je toch nooit terug in dat winkelcentrum :D Ben je gelijk een hele dag kwijt met winkelen.
Idd.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.