Outlook XP mail converteren naar Thunderbird mail *

Pagina: 1
Acties:

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Beste Tweakers,

Ik heb me rot zitten zoeken naar een optie/programma waarmee ik al mijn mappen en emails van outlook XP over kan zetten naar Thunderbird.
Kan iemand mij vertellen hoe?
Stuk voor stuk gaat niet want het zijn rond de 3000 emails dus dat wordt een beetje lastig.

Alvast Bedankt :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor zover ik het me kan herinneren kon je in ieder geval via Mozilla Mail gewoon Outlook-mail (pst-bestanden) importeren als je in Windows zat. Het lijkt me dat die optie ook in Thunderbird zit ergens onder File > Import... of iets dergelijks. Heb je daar zelf al naar gekeken?

• HyperDevil
Ja als ik Import doe zegt ie van Unable to find mail to import.
Maar dat is ook logisch omdat ik die pst file nog niet aangegeven heb, ik krijg namelijk die optie nergens. :'(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Kleine titeledit, je zoekt namelijk geen optie in [Outlook] dus de [tags] leiden wat af :)

Heb je Outlook wel geinstalleerd staan? TB zoekt naar een geinstalleerde OL, hier werkte de import perfect van OL2k3. Behalve dat een tweede import meteen weer alle mail opnieuw binnenhaalde ipv enkel nieuw spul :o Maar dat is niet onlogisch.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HyperDevil
Nee ik heb hem niet geinstalleerd omdat ik alleen de .pst heb! ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
HyperDevil schreef op 20 juni 2004 @ 14:15:
Nee ik heb hem niet geinstalleerd omdat ik alleen de .pst heb! ;)
Dan moet je dat maar wel gaan doen :P . Thunderbird maakt namelijk gebruik van een dll van Outlook om die pst te kunnen inlezen en te importeren naar het TB-formaat.

• HyperDevil
ok ga ik dan even doen!!
Hey bedankt ! :)
Pagina: 1