Toon posts:

overnet

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb zojuist gehoord dat overnet een goed programma is voor muziek etc. nu heb ik het geinstalleerd maar vind hij van alles maar download hij niets, ik heb zonealarm uitstaan, op mijn router staan de poorten open (anders vind hij volgens mij ook niets) ik heb dus geen idee wat t probleem is.

Is dit het beste of zijn er betere prog.?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:18
bij Overnet, moet je net zoals bij eMule eerst in andermans wachtrij staan, 1 woord is dus voldoende ---> geduld :P...

(persoonlijk vind ik de eMule client fijner als de OverNet client, ze maken wel gebruik van hetzelfde netwerk)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt het over zone-alarm, dat is volgens mij geen firewall die onder een non-windows OS draait. Voor de rest weet ik niet of deze topicstart het overleeft in nt of it, maar ik denk dat je topic daar eventueel beter op zijn plaats is, of misschien in SA.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik breek even in na het slotje: als je in SA een topic start, lees dan eerst even de veel topics die er al over hebben gelopen en check de NT FAQ en natuurljk de Overnet handleidingen. En geef dan in een nieuw topic wel aan hoe de situatie pecies is, meer info needed ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.