Toon posts:

[Ws FTP Pro] Niet alle bestanden in directory zichtbaar *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein "probleem" met WS FTP PRO. Ik heb een folder (images) met zo'n 4500 plaatjes erin, maar WS FTP PRO laat alleen de platjes t/m "J" (alfabetische volgorde) zien.

Zit er een soort van maximum op of iets dergelijks? Behoorlijk irritant is dit, ik moet de complete folder downloaden maar hij slaat dus alles na "J" ook automatisch over, terwijl de plaatjes er wel degeleijk zijn en werken (op de website).

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:42
Log eens even met een ander programma in of gewoon met Windows. Kijk even wat het dan doet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zojuist met Windows geprobeerd: geen resultaat... Ik zal eens een ander FTP progje proberen...

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Gebruik je toch gewoon even ftp van windows.
Eenmaal ingelogd type je:
code:
1
2
3
4
>prompt
>mget *.jpg
      of
>mput *.jpg

mget is voor het downloaden; van ftp naar lokaal

mput is voor het uploaden; van lokaal naar ftp

:)

edit:
oeps te laat...

[ Voor 10% gewijzigd door DefaultUser op 18-06-2004 22:50 ]

Als ik maar een beetje kan computeren

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:29

Pelle

🚴‍♂️

Heeft niks met W&G te maken :)

Verwijderd

Niet direct gerelateerd aan jouw probleem, maar het programma is onbetrouwbaar. Bestanden worden gekenmerkt als geupload, terwijl ze dat niet zijn, of erger nog ze worden soms leeggegooid zodat je op de server opeens 0 bytes hebt staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Werkt allemaal niet... Heb het zojuist ook met CuteFTP geprobeerd, ook niks. Het gaat allemaal maar tot J. Ontzettend irritant en vervelend :(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het zou goed kunnen dat deze limitatie niet zit ingebouwt in de verschillende applicaties; maar in de library waar al deze applicaties gebruik van maken :) Je hebt inmiddels DOS FTP geprobeerd? Weet je zeker dat dit niet aan de server ligt? Je gebruikt niet toevallig een firewall die zich iets teveel bemoeit met jouw netwerkverkeer?

[WS FTP PRO] > [Ws FTP Pro] Niet alle bestanden in directory zichtbaar *

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 18-06-2004 23:13 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Jep, heb DOS Ftp geprobeerd, ook zonder resultaat. Aan de server ligt het volgens mij ook niet, lijkt me sterk...wat zou dat kunnen zijn dan? :o

Firewall heb ik ook tijdelijk uitgezet, heeft geen invloed gehad. Zucht...

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 23:05:
Jep, heb DOS Ftp geprobeerd, ook zonder resultaat. Aan de server ligt het volgens mij ook niet, lijkt me sterk...wat zou dat kunnen zijn dan? :o

Firewall heb ik ook tijdelijk uitgezet, heeft geen invloed gehad. Zucht...
Kun je Apache niet eens een dir listening laten maken? Dan heb je alweer een test.
Pagina: 1