Hoi allemaal,
na lang gezocht te hebben op internet, en het verhaal over classes gelezen te hebben in allebei mijn boeken gaat er ergengs een lampje niet branden... zo ver ik begrijp is een class zeg maar een familie naam met daar in bepaalde statements, functies die in main() kan worden aangeroepen(gebruikt) door andere classes, functies of op moment dat nodig is door de familie naam te gebruiken.
simpel v.b.
dan komen ook nog de constructors en destructors, private/public om de hoek kijken
, iig als ik stel dat een classe een familie is waar meerdere mensen lid van kunnen worden en deze gebruiken, sla ik dan de plank helemaal mis
als iemand nog een goede site weet post a.u.b. ik heb zelf al een berg sites natuurlijk maar nog niet "de site"
bedankt
(ps. als iemand mss wil MSN over dit...
graag
)
na lang gezocht te hebben op internet, en het verhaal over classes gelezen te hebben in allebei mijn boeken gaat er ergengs een lampje niet branden... zo ver ik begrijp is een class zeg maar een familie naam met daar in bepaalde statements, functies die in main() kan worden aangeroepen(gebruikt) door andere classes, functies of op moment dat nodig is door de familie naam te gebruiken.
simpel v.b.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| class PakVla{
functies X
statements Y
}:
int main()
PakVla Vanille
Vanille.X |
dan komen ook nog de constructors en destructors, private/public om de hoek kijken
bedankt
(ps. als iemand mss wil MSN over dit...
hopla