Toon posts:

HELP, A7V irritante beeps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een gozer die ik ken, heeft een probleempje met z'n A7V en ik wil alleen antwoord op deze ene vraag:

wat betekent 1 lage beep, gevolgd door een hogere?? (en dat gaat zo constant door, dus laag, hoog, laag, hoog enz....)

't staat namelijk niet in 't boekje.... iemand een idee???

Verwijderd

Topicstarter
is er nou niemand die 't verlossende antwoord kan geven??? :'(

please help him!!!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-12 22:09
Ik ga ff zoeken hoor...
BRB

Verwijderd

yep... dat ken ik..

dat had ik ook toen mijn cpu core was afgebrokkeld. dat word een nieuwe kopen. ik heb nog duron 700 hier liggen. nog helemaal nieuw. als je interesse hebt, dan hoor ik het wel.

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel voor de oplossing, 'k zal 't em meteen gaan vertellen......

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-12 22:09
Tja het zou kunnen dat je CPU gemold is...
Ik kan het verder nergens vinden...

Verwijderd

Topicstarter
nou, hij maakt dezelfde soort geluidjes als wanneer er geen proc. inzit.... dus hij zal t wel niet meer doen.... :(

Verwijderd

ik hoor wel van je als je interesse hebt in mijn duron700 cpu. hij is in hele goede staat (dus geen stukjes afgebroken). ik zal 'm dan naar je toe sturen als je interesse hebt. wat je het beste erbij kan kopen is een spacer of shims of hoe noemen jullie dat. zo is de kans op beschadigen minimaal.

groetjes:)

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

reiker

dan jij!

ik had hetzelfde probleem, alsmaar die biepjes. wat bleek nou ? processor zat niet goed in het slot.

Zo gezegd, zo gedaan.

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-07-2023

SpeedyG

Say Cheese !!

Even checken. Heeft die vriend het volgende:
:? Geen beeld.
:? Wel geratel van de HD
:? Een sirene via de interne luidspreker.

Zo ja dan kan ik je mededelen dat je MoBO is heen gegaan.
Heb het zelfde gehad met een Asus P2B-F.

Heb zelf alles nagekeken. Alles eruit gehaald, sirene bleef . Andere processor, aner geheugen, PCI ipv AGP Videokaartje sirene bleef. Ten einde raad terug naar de winkel. Garantie was uiterraad net twee maanden geleden afgelopen :(:(:(. Probleem voorgelegd. Vervolgens hebben ze daar mijn eigen testwerk nog een keer overgedaan. Eerst door een, toen twee, daarna met drie en uiteindelijk door vier man naar gekeken. Eindconclusie. Ligt aan het moederbord. Heb vervolgens een beetje schennis zitten schoppen over verwachte levensduur en dat soort spul. Heb uiteindelijk een P3b_F tegen gereduceerd tarief ervoor in de plaats gekregen. Dus inien mogelijk probeer hte met andere CPU en/of Mem en als het probleem blijft is het dus ook bij jouw vriend het MobO'tje. Succes ermee, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Verwijderd

ik heb ook zulke beepjes gehad.
Bleek 't voltage vd processor te hoog ingesteld en werd daarom te warm, wat het beepen veroorzaakte

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier heb ik ook m'n eerste kerstdag aan verspilt, Duron 650@800, ook alles vervangen, geheugen, proc, voeding, enz. Bij mij bleek het een een foute NIC van 3Com te liggen. Zodra ik die in een ander slot deed, waren de beepjes over. errug vaag. Het is trouwens bij overklokken op een A7V niet via de bios over te klokken, maar met de dipswitches op het mobo. Zo voorkom je dat het bios zelf naar de "meest ideale" instellingen gaat zoeken.

Suc6!

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-12 06:55
Verkeerde FSB,Multiplier en voltage instellingen... Heb ik veel gekregen bij het OC'en...

Heeft waarschijnlijk de jumpers of switches verkeerd staan.. pak het boekje erbij en zet alles op standaard zoals in het boekje staat.. misschien dattie het dan wel doet; en dan pas gaan overclocken..

Pvouput live

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

ik had het toen ik mijn geheugen op cas2 had gezet wat ie niet leuk vond. Dus om nu te zeggen de de cpu stuk is , is een beetje voorbarig

Geen inspiratie

Pagina: 1