Toon posts:

[Mozilla] Crasht door real/quicktime alternative plugins

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geinstalleerd op win2k pro

-Real alternative 1.23
-QuickTime alternative 1.33
-Mozilla 1.6

Gedownload Real en QT spul doet het prima in MPC, maar Mozilla crasht op de <embed> tag met beide alternative plugins. Ge-embedde Real links laten mozilla direct crashen met een dr.watson log, terwijl ge-embedde quicktime links mozilla laten hangen.
In IE5.0 doet de real plugin het wel prima, terwijl de qt-plugin hetzelfde probleem geeft als in mozilla.

Het is geen conflict met een andere plugin, want hetzelfde probleem blijft met alle andere plugins uitgeschakeld.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Mozilla 1.7 is vrijgegeven/beschikbaar, dus probeer deze eens. Wellicht werkt het dan beter.
Kun je een pagina geven waardoor de browser crasht?
bestaat de pagina uit compleet valid HTML (ik heb niet zoveel verstand van HTML, dus weet niet in hoeverre EMBED een onderdeel is van standaard HTML)

Verwijderd

Topicstarter
Heb in google "test real" en "test quicktime" gedaan en alle links gaven dezelfde problemen. Maakt dus niet uit welke link je probeert.

Wat ik begrepen heb, gebruikt IE de <object> tag en Netscape/Mozilla de <embed> tag om players in een pagina weer te geven. Heb zelf een minimaal test HTML paginaatje geschreven en Mozilla deed niets met de object tag en crashte zoals eerder op de embed tag.

Zal Mozilla 1.7 eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
OK, Mozilla 1.7 geinstalleerd:

- quicktime alternative plugin werkt nu prima met quicktime bestanden
- real alternative plugin laat mozilla nog steeds crashen.

Half succes dus