Toon posts:

DVD kopiëren naar HDD mer Virtual CD duurt 3 uur...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu sinds enkele dagen het programma "virtual CD" voor al mijn virtuele CD's/DVD's maar nu ben ik een DVD (gekopieerde film) aan het overzetten maar dat duurt 3 uur... is dit normaal?

Bedankt!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

DJTimo

Cuyoapart.mza

Hmm, is wel wat lang. Geef eens wat specs van je pc. Type HDD oa. Ik neem aan dat het een volle (4.7 GB) DVD is?

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

.. en DMA staat natuurlijk wel aan he :-) Met DMA aan moet het binnen 20 a 60 minuten gebeurt zijn afhankelijk van het rip process!

There is no place like ::1

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarschijnljk staat van of je HD of je DVD speler je dma niet aan

How do you save a random generator ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een P4 @ 2,8Ghz, 1GB RAM, 2x80GB SATA Maxtor Diamondmax 9 in RAID (mirror) en een 120GB ATA Maxtor DM9

DMA staat aan voor de HDD's (if available), maar hoe controleer ik het voor m'n DVD stations?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 09:13 ]

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 17:39
ik heb zelf Virtual Cd gebruikt en bij mij duurde het ook altijd erg lang.

Vooral als je van je eigen CD's virtuals wilden maken. hier was hij soms al 2 uur mee bezig (kopieer beveiligingen en dergelijken).

Ben nu over naar Daemon tools omdat je hier ook gewoon *.bin, *.iso en *.nrg kan gebruiken.

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
Steef1983 schreef op 19 juni 2004 @ 09:19:
ik heb zelf Virtual Cd gebruikt en bij mij duurde het ook altijd erg lang.

Vooral als je van je eigen CD's virtuals wilden maken. hier was hij soms al 2 uur mee bezig (kopieer beveiligingen en dergelijken).

Ben nu over naar Daemon tools omdat je hier ook gewoon *.bin, *.iso en *.nrg kan gebruiken.
Doet Daemon tools hetzelfde en met hetzelfde gemak?

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 17:39
Naar mijn weten kan je met Daemon geen images maken. Echter ik neem aan dat je wel beschikt over Nero.

Met Nero kun je de genoemde *.nrg image maken.

Echter Daemon kan niet met de gemaakte images van Virtual CD overweg (als het zou kunnen dan weet ik het in ieder geval niet).

[ Voor 35% gewijzigd door Steefph op 19-06-2004 10:25 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de trial van ALcohol 120% gedownload en dat gaat al een pak sneller, ik ben 10 minuten bezig en heb al bijna 60% :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Alcohol is inderdaad snel, en kan ook nog een Pre-check uitvoeren op de informatie van de cd...

There is no place like ::1

Pagina: 1