Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Als je de AVI opent met Virtualdub, kan je er een losse WAV van opslaan (dus alleen het geluid) 
[google=download virtualdub]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Het zou kunnen dat de audio daarin opgeslaan als ac3 zit.
Kun je ff chekken via de download op m'n site.
www.dvd2mp3.tk
Mischien kun je er wat mee?
Kun je ff chekken via de download op m'n site.
www.dvd2mp3.tk
Mischien kun je er wat mee?
Making an ass of myself since the 70's
Deorgere schreef op 18 juni 2004 @ 21:02:
Hoi,
ik heb een heel klein filmpje van 4 seconden, en daarin zit een heel leuk stukje muziek. Ik wil deze graag horen als WindowsXP opstart, aleen kan ik aleen .wav bestandjes importeren.
Hoe krijg ik van die .avi een .wav bestand.. Zodat ik dat geluidje elke keer hoor als windowsXP op start..
Ik dacht zelf een aan converter, aleen kan ik niet de juiste vinden. Wel een van .mp3 naar .wav daar heb ik dus niets aan, is dit er ook voor .avi naar .wav?
Waar heb jij dan gezocht 
&
offtopic:
center is leuk
center is leuk
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 18-06-2004 21:19 ]
Of Adobe Audition ofzo. Bestand --> Open Audio from Video... Daarna opslaan als *.wav en klaar.
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Aha kijk dat bedoelde ik, bedankt!dreeke schreef op 18 juni 2004 @ 21:04:
Als je de AVI opent met Virtualdub, kan je er een losse WAV van opslaan (dus alleen het geluid)
het was het sound blaster eax hd geluidje (dat filmpje wat je krijgt bij de instalatie)
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Op www.doom9.nl kan je ook meer informatie vinden, zet wel je firewall uit als je wil gaan downloaden want anders lukt het niet!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()