Toon posts:

Schudden bureau door printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds vandaag een i865 printer van Canon, deze heb ik op mijn bureau gezet, maar de printer schut wel heel erg tijdens het printen...

Nu heb ik een laptop en vroeg mij af of dit schudden geen lange termijn problemen kan veroorzaken aan mijn laptop? Kan ik nog iets doen om het schudden minder te maken? Heb al de quit mode al aan gezet.

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Een beter/stabieler buro doet wonderen. :)
Geen idee of dat schudden schade kan aanrichten op een draaiende harddisk. Goed is het niet, lijkt me.
Als het buro tegen een muur staat, kan je het buro misschien daar aan vastmaken. Anders kijken of je het buro kan verstevigen of de poten iets uit elkaar zetten...

Als ik maar een beetje kan computeren

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Ehmm, misschien kan je er 2 bakstenen naast zetten >:) :Y)

Verwijderd

Klinkt misschien heel dom, maar koop een steviger bureau :) Mijn ouders hebben er ook last van, daar staat een officejet d135 te schudden, vooral als hij op de snelste stand staat heeft die tafel een paar cm speling. Een andere oplossing is dus om hem op zijn beste (dus inktvretende) stand te zetten. Dan print hij minder snel en schud hij dus vanzelf minder. Maar of dat is wat je wilt..? :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een vrij goed en stabiel bureau, heb hem een aantal jaren geleden bij Ikea gekocht en was nog vrij duur.

Misschien dat ik de printer ergens anders moet neerzetten, probleem is alleen dat ik alleen onder mijn bureau nog plaats heb.... :/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 21:01 ]

Verwijderd

zet je printer ergens anders misschien helpt het :P

Verwijderd

Leg er eens een handdoek onder, misschien dat het dan wat dempt. Een trucje dat jaren geleden met mijn oude matrix-printer werkte ;)
Pagina: 1