Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb dus nu een maandje de nokia 6230, en heb deze vraag ook al in nokia 6230 topic 7 geplaatst maar geen reactie, dus probeer ik het nu met een eigen topic. Ik gebruik Mdaemon 7.1 als mail server en wil nu graag met m`n nokia mailen, De mail server moet alleen smtp authenticatie gebruiken nu heb ik dit aangezet op m`n nokia en toch werkt het niet, is er iemand die hier ervaring mee heeft, ik wil namelijk niet de authenticatie van m`n mailserver uitzetten, want het staat er natuurlijk niet voor niks op. :Y)

Dus iemand ervaring met Authenticad SMTP, ik heb de mailpakketten al geprobeerd die in de startpost van het nokia 6230 topic stonden maar ook dit vond ik niet geweldig :|

Verwijderd

Ik denk dat het aan je server ligt, niet zozeer aan de mobiel.. dit baseer ik op het feit dat ik zelf wel auth gebruikt bij XS4all. Gewoon user + pass ingesteld en auth aangezet en klaar was ik.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik zal eens een andere provider proberen dan. ;(

Iemand toch nog een mdeamon oplossing ?

Hmm andere provider doet het ook niet, wat doe ik verkeerd ? ik heb zojuist zonnet geprobeerd want hier had ik nog een accountje.

[ Voor 42% gewijzigd door raymonvdm op 18-06-2004 21:11 ]