Toon posts:

[powerpoint] niet opgeslagen gegevens terugkrijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb vandaag met mijn stomme hoofd niet opgeslagen toen ik een aantal uren aan het werk geweest was in powerpoint. nu heb ik het per ongeluk weggeklikt. is er nog een kans dat dit in mijn temp files staat? ik gebruik windows 2000 & powerpoint 2000

heb zelf al zitten neuzen op mijn hd maar heb geen flauw id waar ik dit moet zoeken

graag hulp!

alvast bedankt,

JT van Dorp

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 19:51 ]

Verwijderd

Het klinkt hard, maar vergeet het maar. Als powerpoint correct is afgesloten (=niet gecrashed) is het tijdelijke bestand ook weg..

• Oen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:36

Oen

plak bakbloedworst

als je nog iets zo hebben moet dat in je TEMP-map staan

je komt hier door in windows verkenne in de adresbalk %TEMP% te typen en op enter te drukken

zoek naar bestanden die aangemaakt zijn in die paar uur, hernoem die naar <naam>.ppt en open ze met PowerPoint

maar wellicht dat er niets meer bijzit als je in PowerPoint niet de optie tot automatisch opslaan aan hebt staan (autoherstel)

Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.

Verwijderd

Topicstarter
ok, thnx

ik heb het weer gevonden tot mijn grote opluchting, voortaan eens wat vaker opslaan..........

Verwijderd

als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebt (met nadruk op veel), dan vind je misschien met een of ander recovery tooltje dat bestand nog terug.
Maar gebruik tot je het gevonden hebt, die pc niet en zet hem niet af! (kwestie van schrijfacties tot minimum te beperken).
Maar idd, ik geef je niet te veel kans, want waarschijnlijk zit het grootste deel in je ram...
sry, zat ;)

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 20:25:
als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebt (met nadruk op veel), dan vind je misschien met een of ander recovery tooltje dat bestand nog terug.
Maar gebruik tot je het gevonden hebt, die pc niet en zet hem niet af! (kwestie van schrijfacties tot minimum te beperken).
Maar idd, ik geef je niet te veel kans, want waarschijnlijk zit het grootste deel in je ram...
sry, zat ;)
Hij heeft het al opgelost, had het bestand nog een andere extensie? zoals *.ppt.tmp of *.tmp.ppt? Dat is wat ik me afvroeg.

alternativ

Pagina: 1