[XP] PCHost heeft fouten gegenereerd*

Pagina: 1
Acties:

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 08:20
Als ik windows opstart krijg ik deze foutmelding:

-------------------------------------------------------------------------------------

In PCHost is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Handetekeningh vd fout:
szAppName : pchost.exe szAppVer : 1.0.0.0 szModName : pchost.exe
szModVer : 1.0.0.0 offset : 00003ac0

Technische Gegevens vh foutenrapport:
C:\DOCUME~1\SANDER~1\LOCALS~1\Temp\WER18.tmp.dir00\pchost.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\SANDER~1\LOCALS~1\Temp\WER18.tmp.dir00\appcompat.txt

--------------------------------------------------------------------------------------

De bestanden zijn niet meer te vinden op de computer, dit is denk ik ook het probleem... ik heb verder geen problemen, en uit de virusscan komt ook niks. weet iemand hoe ik van deze foutmelding af kom?

Gr. Sander

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Blijkbaar is het bestand nog wel aanwezig, anders kan het natuurlijk geen fouten genereren :).

Zoek eens (Start -> Search) op het bestand pchost.exe op je hele harde schijf.

[ Voor 13% gewijzigd door Genghis Khan op 18-06-2004 19:15 ]

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 08:20
Genghis Khan schreef op 18 juni 2004 @ 19:14:
Blijkbaar is het bestand nog wel aanwezig, anders kan het natuurlijk geen fouten genereren :).

Zoek eens (Start -> Search) op het bestand pchost.exe op je hele harde schijf.
hmmm, raar. ik had al eerder gezocht, en niks gevonden. nu wel. een hele hoop files zelfs...

veel "pchost.exe.mdmp" en "pchost.exe.hdmp" deze staan allemaal in "C:\Documents and Settings\****\Local Settings\Temp\WER5.tmp.dir00" waarbij het laatste gedeelte verschilt

ook 1 "pchost.exe" die staat in C:\Windows

wat moet ik er mee doen? verwijderen?

Verwijderd

heb je eens gezocht op pchost.exe op google? zou je eens moeten doen, dat geeft al genoeg antwoorden denk ik.

Zelf zou ik zeggen, verwijder alles wat je vind op pchost. Check daarna je register naar verwijzingen naar pchost-bestanden. Verwijder die ook, en je zou van je probleem af moeten zijn. Ergens in het register staat een key die de bestanden bij het booten van je pc wil starten, dus die is ook weer weg te halen.

succes!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier voortaan ook zelf op te letten :)