ok ik heb even met ze gemaild zoals jullie mij hadden aangeraden en ze komen we professioneel over van wat dat betreft........
Ik had ze gevraagd over het het nou precies zat met de prijzen en waar de server stond. Ze zeiden dat ze voor 3 euro per maand 30GB aan datatraffic konden aanbieden omdat niet veel websites hun 30GB aan datatraffic vol zullen krijgen en als dat wel het geval was dat ze dan gewoon extra datatraffic konden inkopen zonder enige problemen.
De server stond volgens hun in het burstnet netwerk in scranton. Dat is inderdaad in Amerika. Ze zeiden ook dat als alles volgens plan verliep ze naar nederland gingen verhuizen met hun servers en dat de prijzen dan daar hetzelfde bleven, echter zal alleen het datatraffic ietsjes naar beneden gaan. Maar als daar teveel tegen spraak op was moesten ze dat op het huidige aantal GB's houden omdat er wel een overeenkomst tussen hun en de client was gesloten, ik citeer:
Geachte Jonathan,
Digitalhost is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op zowel de beginnende als gevorderde webmasters. Aangezien niet alle klanten van Digitalhost hun 30GB aan datatraffic vol zouden krijgen kunnen wij dit goedkoop aanbieden. Zodra alle klanten of een groot deel van de klanten wel de 30GB zal gebruiken dan zal Digitalhost dit moeten aanvaarden en dus extra dataverkeer moeten inkopen. Hiervan zullen de klanten uiteraard niets merken in de prijs.
De locatie van de webserver van Digitalhost is in Amerika. De exacte locatie van de webserver is in het Burstnet netwerk gelegen te scranton (PA). De server is aangesloten op een 100mbit uplink naar de switch van het burstnet netwerk. Burstnet beschikt over meerdere backbones zoals: Verizon™, PPL Telcom™, Commonwealth Telephone™, Verio™, Global Crossing™ en XO Communications™.
Wij hebben op dit moment plannen om de server binnen 6 maanden naar nederland te verhuizen en deze als colocated server te plaatsen in het Redbus Interhouse Datacenter te Amsterdam. De prijzen van onze pakketten zullen niet wijzigen. Het dataverkeer zal enigzins nog iets kunnen zakken maar dat word in overleg gedaan met de klant. Op het moment dat de klant het niet eens is met het nieuwe aantal GB aan dataverkeer zullen de huidige pakketten tot stand blijven.
Wij hopen u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.
Heeft u echter nog enige vragen dan kunt u ze gerust aan ons stellen.
mvg,
DigitalHost.nl / .be
[
Voor 0% gewijzigd door
bjck op 15-12-2009 21:51
. Reden: naam verwijderd ]