Toon posts:

Heeft iemand ervaring met Digitalhost?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik kom al een tijdje op tweakers en heb gemerkt dat er veel mensen hier rondlopen die overal erg veel verstand van hebben :)

Ik kon niets vinden op Webhosters en ergens anders op het internet ook niet, ja op webhostingtalk.nl stond een aanbieding van hun.

heeft iemand hier ervaring of weet iemand hier wat meer over digitalhost.nl de prijzen zijn namelijk wel erg aantrekkelijk :)

dankje :)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03
Ik ben er nu naar aan het kijken, maar het eerste wat me opvalt is:
toturials
OMG :X

Edit:
Ziet er naar uit als een 13-in-een-dozijn budget hoster met een reseller account in de VS. Leuk als je hosting zoekt voor een appel en een ei, maar voor het serieuzere werk zou ik toch iets professionelers zoeken.

Edit2:
Even voor de duidelijkheid; ik heb geen ervaring met deze partij.

[ Voor 67% gewijzigd door Mior op 18-06-2004 19:05 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 19:26

jep

^^ With stupid. :)

Het werkt vast wel, maar verwacht niet teveel. USA resell gebeuren, waar er zoveel van zijn. :) Komt niet echt over als een serieus bedrijf. :)

Als 't heel goedkoop is kun je je homepage er wel prima op kwijt zou ik zeggen. :)

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:05
Ja US hosting.

En Jep, kun je wel veel van ehh.. <je weet wel wie.org> verwachten dan? Ik hoor echt regens van klachten. De pot verwijt de ketel hoor..

Ik denk niet dat je je voor 12 euro echt in de vingers kan snijden. Ik denk dat je er verstandig aan doet pas te betalen na levering. Het gebeurd nogal eens met dit soort bedrijven dat je betaald en vervolgens niets terugziet.

Site ziet er in ieder geval al wat professioneler uit dan een aantal van dit soort hosts. Ik gok ook eerlijk gezegd dat zij geen reseller account hebben maar gewoon een dedicated (un-managed, jaja) server huren in Amerika.

• jep

jep

eMiz0r schreef op 18 juni 2004 @ 19:24:
Ja US hosting.

En Jep, kun je wel veel van ehh.. <je weet wel wie.org> verwachten dan? Ik hoor echt regens van klachten. De pot verwijt de ketel hoor..
Ik lever top producten, steek ik mijn hand voor in 't vuur. Vroeger was 't wellicht minder, nu absoluut niet. Daar werk ik fulltime hard aan, en dat is een feit. :) Desalniettemin gaat het niet over mij hier, maar over digitalhost.

offtopic:
Je zal wel doelen op timeouts of dergelijke, dat komt door attacks, en dat is bij ons minder dan bij andere providers. Tevens hebben we daar een apart netwerk voor en weten klanten dit. :)

Dus zeg maar niks.. :) Of MSN eens.
Ik denk niet dat je je voor 12 euro echt in de vingers kan snijden. Ik denk dat je er verstandig aan doet pas te betalen na levering. Het gebeurd nogal eens met dit soort bedrijven dat je betaald en vervolgens niets terugziet.

Site ziet er in ieder geval al wat professioneler uit dan een aantal van dit soort hosts. Ik gok ook eerlijk gezegd dat zij geen reseller account hebben maar gewoon een dedicated (un-managed, jaja) server huren in Amerika.
Klopt. :)

[ Voor 18% gewijzigd door jep op 18-06-2004 19:27 ]

• eMiz0r
Wat je kunt doen om kwaliteit al enigzins te testen voordat je er aan begint:

Stuur een email met een aantal simpele vragen. Vaak kun je zien aan het taalgebruik van de andere kant hoe oud deze personen zijn (of je kunt in ieder geval een ruime schatting maken). Bovendien weet je direct hoe snel zij op email reageren.

offtopic:
Ach het was een ervaring van toen Jep, ik geloof er heilig in dat je er hard aan werkt ;) Het valt me alleen op dat je elke US hoster bij voorbaat al direct de grond in boort terwijl er wel degelijk betrouwbare US hosters zijn.

Genoeg offtopic bla :p

edit 2: wat me trouwens opvalt: een KvK nummer! Daarmee zijn ze al veel hosters voor :)

[ Voor 40% gewijzigd door eMiz0r op 18-06-2004 19:34 ]

• jep

jep

eMiz0r schreef op 18 juni 2004 @ 19:28:
offtopic:
Ach het was een ervaring van toen Jep, ik geloof er heilig in dat je er hard aan werkt ;) Het valt me alleen op dat je elke US hoster bij voorbaat al direct de grond in boort terwijl er wel degelijk betrouwbare US hosters zijn.

Genoeg offtopic bla :p

edit 2: wat me trouwens opvalt: een KvK nummer! Daarmee zijn ze al veel hosters voor :)
Hoo ! Zonder twijfel. Alleen niet voor 1 euro per maand, daar kun je geen bedrijf voor runnen. Ik ken mijn kosten. :) Ookal zitten ze in amerika, met 1 euro per maand kun je niet overleven.. wel je kroket in de schoolkantine financieren wellicht. Dus daarom: voor onserieuze doeleinden kan 't prima.. :)

• eMiz0r
Moet ik je toch gelijk geven. 30 Gigabyte traffic in de maand voor 3 euro per maand? Zij komen gigantisch in de problemen door overselling of verdienen hooguit 100 euro per maand aan een volle server. Dat is geen lang leven beschoren.

Als je toch voor deze hosting kiest: maak dagelijkse backups van je bestanden :P Je kunt het beste toch even verder kijken.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb even met ze gemaild zoals jullie mij hadden aangeraden en ze komen we professioneel over van wat dat betreft........

Ik had ze gevraagd over het het nou precies zat met de prijzen en waar de server stond. Ze zeiden dat ze voor 3 euro per maand 30GB aan datatraffic konden aanbieden omdat niet veel websites hun 30GB aan datatraffic vol zullen krijgen en als dat wel het geval was dat ze dan gewoon extra datatraffic konden inkopen zonder enige problemen.

De server stond volgens hun in het burstnet netwerk in scranton. Dat is inderdaad in Amerika. Ze zeiden ook dat als alles volgens plan verliep ze naar nederland gingen verhuizen met hun servers en dat de prijzen dan daar hetzelfde bleven, echter zal alleen het datatraffic ietsjes naar beneden gaan. Maar als daar teveel tegen spraak op was moesten ze dat op het huidige aantal GB's houden omdat er wel een overeenkomst tussen hun en de client was gesloten, ik citeer:
Geachte Jonathan,

Digitalhost is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op zowel de beginnende als gevorderde webmasters. Aangezien niet alle klanten van Digitalhost hun 30GB aan datatraffic vol zouden krijgen kunnen wij dit goedkoop aanbieden. Zodra alle klanten of een groot deel van de klanten wel de 30GB zal gebruiken dan zal Digitalhost dit moeten aanvaarden en dus extra dataverkeer moeten inkopen. Hiervan zullen de klanten uiteraard niets merken in de prijs.

De locatie van de webserver van Digitalhost is in Amerika. De exacte locatie van de webserver is in het Burstnet netwerk gelegen te scranton (PA). De server is aangesloten op een 100mbit uplink naar de switch van het burstnet netwerk. Burstnet beschikt over meerdere backbones zoals: Verizon™, PPL Telcom™, Commonwealth Telephone™, Verio™, Global Crossing™ en XO Communications™.

Wij hebben op dit moment plannen om de server binnen 6 maanden naar nederland te verhuizen en deze als colocated server te plaatsen in het Redbus Interhouse Datacenter te Amsterdam. De prijzen van onze pakketten zullen niet wijzigen. Het dataverkeer zal enigzins nog iets kunnen zakken maar dat word in overleg gedaan met de klant. Op het moment dat de klant het niet eens is met het nieuwe aantal GB aan dataverkeer zullen de huidige pakketten tot stand blijven.

Wij hopen u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.

Heeft u echter nog enige vragen dan kunt u ze gerust aan ons stellen.

mvg,

DigitalHost.nl / .be

[ Voor 0% gewijzigd door bjck op 15-12-2009 21:51 . Reden: naam verwijderd ]

• jep

jep

Da's wel leuk, maar toch vind ik 't niet realistisch. ;) Maar nogmaals, prima voor je gewone simpele site. :) Zakelijke gebruikers kijken zowieso eerder naar serieuze eerlijke prijzen. :)

Verwijderd

Topicstarter
jep schreef op 18 juni 2004 @ 23:04:
Da's wel leuk, maar toch vind ik 't niet realistisch. ;) Maar nogmaals, prima voor je gewone simpele site. :) Zakelijke gebruikers kijken zowieso eerder naar serieuze eerlijke prijzen. :)
sja, dat ligt eraan. Ik vind de prijzen van www.digitalhost.nl wel eerlijk tegen over sommige andere hosters.

Ik heb hier toen ook dat pcextreme topic gevolgt en dat vond ik dus zeer onrealistisch. Dat is dus ook de reden waarom ik niet bij hun mijn website heb gezet. Met deze hoster zou ik het denk ik wel op een gokje durfen wagen.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
Ter informatie een thread van 5 dagen geleden op WHT.nl:
http://www.webhostingtalk...ead.php?s=&threadid=53005

Zoeken naar die gebruiker levert misschien nog wat meer informatie op.

Verwijderd

Topicstarter
T_E_O schreef op 19 juni 2004 @ 01:14:
Ter informatie een thread van 5 dagen geleden op WHT.nl:
http://www.webhostingtalk...ead.php?s=&threadid=53005

Zoeken naar die gebruiker levert misschien nog wat meer informatie op.
Goeroe83 schreef:
Ik kon niets vinden op Webhosters en ergens anders op het internet ook niet, ja op webhostingtalk.nl stond een aanbieding van hun.
Ja dat was dus die aanbieding ;) maar toch bedankt :*)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:21:
[...]

sja, dat ligt eraan. Ik vind de prijzen van www.digitalhost.nl wel eerlijk tegen over sommige andere hosters.

Ik heb hier toen ook dat pcextreme topic gevolgt en dat vond ik dus zeer onrealistisch. Dat is dus ook de reden waarom ik niet bij hun mijn website heb gezet. Met deze hoster zou ik het denk ik wel op een gokje durfen wagen.
Ik vind 3 euro voor 30GB anders ook niet bepaald realistisch.

Maar van de andere kant, ze gaan er ook vanuit dat je het niet verbruikt :+
Pagina: 1