NeoTrace

Pagina: 1
Acties:

• Turmin
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 14:16
Beste mensen,

Ik had gehoord van programma's waarmee je een IP kan invullen en kan zoeken tot de straat waar die woont. Maar nou heb ik NeoTrace maar ik kom niet verder dan de plaats! Hoe kom ik dan achter de straat? Ik kan ook niet verder inzoomen op de "Map View". Weet iemand dit?

Groeten Turmin

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 14:03
het is niet mogelijk om tot de straat in te zoomen.
ik heb zelf ook eens met zo'n programma gespeeld
je komt niet verder dan de provider in een bepaalde plaats.

• Turmin
Tp21 schreef op 18 juni 2004 @ 18:32:
het is niet mogelijk om tot de straat in te zoomen.
ik heb zelf ook eens met zo'n programma gespeeld
je komt niet verder dan de provider in een bepaalde plaats.
Kheb ook gehoord dat 't wel kan :S maar niet mogelijk is om een huis nummer ofzo te vinden. Alleen de straat. :S

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
alle iPgegevens zijn vertrouwelijk en zijn alleen te vinden totaan de plaats....

Als je echt het adres wilt, zal je 1: het moeten vragen: 2: illegale activiteiten gaan uithalen door in te breken in het netwerk enzo
Dan komt het er nog bij, dat het niet altijd te vinden is, waar de plaats is, alleen van welke provider hij is.

[ Voor 21% gewijzigd door Vorkie op 18-06-2004 18:42 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie ook de reply van ThaNetRunner. Dit is technisch onmogelijk; en alleen te doen door contact op te nemen met de provider. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Turmin
Vorkie schreef op 18 juni 2004 @ 18:41:
alle iPgegevens zijn vertrouwelijk en zijn alleen te vinden totaan de plaats....

Als je echt het adres wilt, zal je 1: het moeten vragen: 2: illegale activiteiten gaan uithalen door in te breken in het netwerk enzo
Dan komt het er nog bij, dat het niet altijd te vinden is, waar de plaats is, alleen van welke provider hij is.
Hmm oke :( Jammer!
Ik zal die ene nog is proberen te vragen hoe hij 't dan deed.

Bedankt voor jullie reacties!

Groeten Turmin

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgensmij isset nog extremer, en kom je alleen tot de plaats waar je provider staat...
Dat had ik iig een jaartje terug ofzo, met een Planet Internet IP adress (adsl) werd ik naar Amersfoort verwezen
Pagina: 1