HDD Video Recorder - welke ?

Pagina: 1
Acties:

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-02 11:43
Welke hdd recorder zijn er die op dit moment voor rond de 200 euro te koop zijn :)
Ik heb in oudere topics wel wat gelezen, maar die waren 2 jaar oud die topics. Voor de rest het hele forum afgezocht.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
welke heb je al gevonden dan ?
het is makkelijker om er ff een paar op rij te zetten is voor ons wat beter uitzoeken, en ook niet onbelangrijk welke eisen heb je :?

je startpost is een beetje te mager om iets me te kunnen namelijk

• enzoronald
  • Laatst online: 26-02 11:43
Sorry idd voor de magere openingpost :)

Ik heb bijvoorbeeld de brainwave HDVR 1190 gevonden in een ander topic. Was 230 euro. Met een 40 gb schijf er in,etc.

Ik stel niet zulke hoge eisen. 40 gb kan in eerste instantie genoeg zijn, maar uitbreiden zou leuk zijn later.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Even voor de duidelijkheid: ik neem aan dat je een harddisk-videorecorder bedoelt?
Bij een HD-recorder denk ik (en misschien meer AV-mensen) in de 1e instantie namelijk aan een meersporen-audiorecorder, die waren er namelijk eerder.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:07
Ja, hij doelt op Hard Disk Video Recorder ;)

Maar die HDVR 1190 voor €230 lijkt me een hele goede deal, ik heb die dingen eigenlijk nog nooit onder de €300 gezien.

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar zo een HDD recorder. Maar een mogelijkheid om alles over te zetten naar de pc (met een ethernet poort) moet er wel bij zitten. En zo een toestellen ben ik nog niet tegen gekomen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 22:02:
Ik ben ook op zoek naar zo een HDD recorder. Maar een mogelijkheid om alles over te zetten naar de pc (met een ethernet poort) moet er wel bij zitten. En zo een toestellen ben ik nog niet tegen gekomen...
Daarna ben ik nu precies ook op zoek. Hoewel ik nu een hele mooie HTPC ga samenstellen met een PVR-350 en WinTV-FM, blijft het idee om mijn PC de hele dag aan te laten staan mij niet lekker zitten.

Ik heb op internet een HDD-recorder gevonden uit de USA (Hij werkt ook in NL met PAL) die video naar de PC kan exporteren, maar op de site staat al een half jaar 'coming soon', en het is er nog niet van gekomen.

Zie de avx-500 en avx-600 op

http://www.avindustries.net/display_page?page=products.html

• MadButch
  • Laatst online: 23-06-2025
Daar ben ik dus ook op zoek naar...
Hebben jullie soms ondertussen al iets gevonden?
Pagina: 1