Toon posts:

Overzicht mappen structuur en rechten

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Windows 2000 server.

Wil graag een overzicht printen van de mappen structuur met daaraan verboden rechten, is hier een programma voor?

En eventueel ook voor de active directory?

wie wil me verder helpen

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Heb je zelf al gezocht en welke programma's vond je toen die niet helemaal aan je wensen voldoen? Misschien als je beter uitlegt wat je wilt dat we je kunnen helpen. Welke rechten wil je precies printen?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16

Arno

PF5A

Lijkt me NTFS rechten :P

Maar ik krijg niet echt de indruk dat je al wat gezocht hebt. Had je dat wel gedaan, was je ZEKER al aan het antwoord gekomen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik stel voor dat je zélf eens begint met wat uit te zoeken. Het is hier geen helpdesk waar je zomaar je vragen neer kunt dumpen zonder zelf enig initiatief te tonen.

Ik wil je graag aanraden de post van [rml]elevator in "[ 2000] Gebruikers inbrengen met script*"[/rml] nog even door te lezen, die heeft je namelijk al eens vertelt wat je op GoT moet doen om een topic goed te openen.

Lees ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

En houd je voortaan ook aan dit beleid!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 18:05 ]

Dit topic is gesloten.