ik zit met het volgende probleem
allereerst me settings
xs4all 1120/352
router: adsl barricade7204bra
daaraan zit rechtstreeks:
1x amd 2400+
256mb ram
onboard netwerk
via switch:
amd 2000+
256mb ram
onboard lan en netwerk kaart(beide zijn getest)
amd 1300
256mb ram
onboard netwerk
als ik internet(en maakt nie uit op welke pc in het netwerk) dan krijg ik regelmatig timeouts
wel blijft me adsl sync lampje op me router gewoon branden(dus de verbinding valt niet weg)
de ene x duurt het langer dan de andere x voordat ik timeouts krijg
alles heeft altijd netjes gewerkt en er zijn geen aanpassingen gemaakt.
en met xs4all helpdesk gebeld maar volgens hun is er niks met mijn verbinding aan de hand qua storingen enzovoorts.
wel als ik op newszilla zit en ik krijg weer timeouts kan ik daarmee dus niet connecten. maar de timeouts zijn zo kort dat msn wel online blijft
ik hoef dus ook niet de pc's opnieuw op te starten voordat ik weer verbinding terug krijg.
als jullie meer info nodig hebben gewoon ff vragen
alvast bedankt
allereerst me settings
xs4all 1120/352
router: adsl barricade7204bra
daaraan zit rechtstreeks:
1x amd 2400+
256mb ram
onboard netwerk
via switch:
amd 2000+
256mb ram
onboard lan en netwerk kaart(beide zijn getest)
amd 1300
256mb ram
onboard netwerk
als ik internet(en maakt nie uit op welke pc in het netwerk) dan krijg ik regelmatig timeouts
wel blijft me adsl sync lampje op me router gewoon branden(dus de verbinding valt niet weg)
de ene x duurt het langer dan de andere x voordat ik timeouts krijg
alles heeft altijd netjes gewerkt en er zijn geen aanpassingen gemaakt.
en met xs4all helpdesk gebeld maar volgens hun is er niks met mijn verbinding aan de hand qua storingen enzovoorts.
wel als ik op newszilla zit en ik krijg weer timeouts kan ik daarmee dus niet connecten. maar de timeouts zijn zo kort dat msn wel online blijft
ik hoef dus ook niet de pc's opnieuw op te starten voordat ik weer verbinding terug krijg.
als jullie meer info nodig hebben gewoon ff vragen
alvast bedankt
www.degroot-it.nl