[Javascript/MAC] window.print() werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Topicstarter
Ik zat vanochtend bij een klant en deze had een iMac met Internet Explorer 5.1 staan. Ik moest op die machine zijn nieuwe internet site demonstreren. Alles werkte prima, behalve de print button. De code die hieronder zat was de gebruikelijke window.print() functie.

Enig speurwerk op Internet gaf mij hints dat IE5.1 voor de Mac dit commando niet ondersteund. Kan iemand dit bevestigen of is er toch een manier om die print button een print dialoog tevoorschijn te laten toveren??

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Clientside zut hoort in Webdesign & Graphics :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Wordt inderdaad niet ondersteund. Enige wat je kunt doen is het detecteren en een uitlegje geven hoe wel te printen op de Mac. (appeltje-P ofzo :P)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 13:32
Bosmonster schreef op 18 juni 2004 @ 16:33:
Wordt inderdaad niet ondersteund. Enige wat je kunt doen is het detecteren en een uitlegje geven hoe wel te printen op de Mac. (appeltje-P ofzo :P)
Of heel evil met VB enkele keys verzenden waardoor dit vanzelf gebeurt :X

Verwijderd

djluc schreef op 18 juni 2004 @ 16:48:
[...]
Of heel evil met VB enkele keys verzenden waardoor dit vanzelf gebeurt :X
right... op een Mac.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 13:32
We hebben het over IE, misschien zijn er wel evil mogelijkheden met vbscript en/of active X. * djluc heeft verder geen mac overigens, dus misschien kan het wel helemaal niet. Dat zou eens getest moeten worden.

Verwijderd

djluc schreef op 18 juni 2004 @ 17:31:
We hebben het over IE, misschien zijn er wel evil mogelijkheden met vbscript en/of active X. * djluc heeft verder geen mac overigens, dus misschien kan het wel helemaal niet. Dat zou eens getest moeten worden.
ik kan het je zo vertellen, aangezien ik hier wel een Mac heb, VB werkt alleen in IE op een PC verder dus nergens. (misschien op zo'n windows handheld dingetje, maar daar heb ik er dus weer geen een van).

oh IE voor de mac zuigt.. klaar.

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Topicstarter
Ok, dank voor de bevestiging van de experts alhier. Ga ik even een klant gelukkig maken want ik heb een antwoord op zijn frustratie :)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Pagina: 1